Οι αντηλιακές μεμβράνες προσφέρουν προστασία και οικονομία. H τοποθέτηση τους, αν και είναι πολύ εύκολη και απλή, πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένους αντικαταστάτες. Ένας top expert στο χώρο είναι η εταιρία του κ. Ζαμπάτη.
Εκεί θα βρείτε σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο συνεργείο, εξειδικευμένο στις τοποθετήσεις κρυστάλλων παρμπρίζ αυτοκινήτου και αντηλιακών μεμβρανών, με μηχανήματα και υλικά υψηλής τεχνολογίας.
Η πολυετή εμπειρία και η συνεχής ενημέρωση στις νέες τεχνολογίες εγγυώνται την ασφαλή επισκευή του αυτοκινήτου σας, εξασφαλίζοντας στον οδηγό την καλύτερη δυνατή όραση.
Απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών, αποτελεί το δίκτυο των πελατών που εμπιστεύεται όλα αυτά τα χρόνια την εταιρεία και εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα.
Η Ζαμπάτης διαθέτει υψηλής ποιότητας προϊόντα, κατασκευασμένα από τις καλύτερες εταιρείες στην ελληνική και διεθνή αγορά. Θα βρείτε μία πλήρη γκάμα από κρύσταλλα παρμπρίζ και αντηλιακές μεμβράνες, για όλους τους τύπους και μοντέλα αυτοκινήτων, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
ΖΑΜΠΑΤΗΣ
Καλέστε: 2108321238
Δείτε με 1 κλικ: http://www.zabatis.gr/
Μετά από πολυετή εμπειρία ως χρήστης αυτοκινήτων, με τα δικά μου πάντα με μεμβράνες (από τις πρώτες μέρες αγοράς και μάλιστα όχι των 2ου, 3ου κλπ βαθμού), τα συμπεράσματά μου: Το λευκό χρώμα βοηθά σημαντικά. Αν η δοκιμή γινότανε σε μαύρα αυτοκίνητα, τα νούμερα θα ήτανε πραγματικά και τρομακτικά παραπάνω. Το panda έχει το πλεονέκτημα ότι λόγω σχήματος και μεγέθους έχει μικρότερη έκθεση στις ακτίνες του ήλιου (λιγότερες μεταλλικές επιφάνειες, κάθετα παράθυρα) σε σχέση με ένα μεσαίας ή και μεγάλης κατηγορίας και πχ με κεκλιμένα τα παρμπρίζ. Αν το τεστ πραγματοποιούνταν σε δύο opel astra, πάλι θα υπήρχε διαφορά στα νούμερα. Δουλειά κάνει ακόμη και του 1ου βαθμού η μεμβράνη. Τα κλασικά χαρτάκια της ασφάλειας που κάποτε κολλούσαμε στα πλαϊνά φινιστρίνια, άνευ μεμβράνης έχαναν τα εκτυπωμένα στοιχεία, ενώ με μεμβράνη ήταν όπως τα τοποθετούσαμε στην αρχή. Αξίζουν το κάθε τους ευρώ! Προσοχή μονάχα στην επιλογή του επαγγελματία, δεν αξίζει να τσιγκουνευτείς για τέτοια εργασία που ουσιαστικά θεωρείται μόνιμη. Για το μπροστινό, που αναφέρθηκε και επιτρέπεται η τοποθέτηση 1ου βαθμού μόνο για ιατρικούς λόγους (φωτοευαισθησία με βεβαίωση ιατρική), μπορείς να τοποθετήσεις διάφανη, αλλιώς η λύση παραμένει πάντα να τοποθετείς ένα σκίαστρο στο ταμπλό.
Φίλε Taso, έχοντας κάνει χρήση όλων των διαβαθμίσεων πλην της διάφανης που ανέφερα για το εμπρός υαλοπίνακα, μπορώ να σε πληροφορήσω ότι ακόμη και με του δεύτερου σταδίου δεν έχεις κανένα θέμα τη νύχτα, πόσο δε με του πρώτου. Πρώτου έχουμε στης συζύγου, το οποίο λόγω μικρού μεγέθους και λευκού χρώματος, ψύχεται γρηγορότερα από το κύριο της οικογένειας και μεγαλύτερο, στο οποίο έχουμε πρώτου σε οδηγού-συνοδηγού και δευτέρου στους πίσω. Έχεις όλη την προστασία από τις ακτινοβολίες, από τη θερμότητα, χωρίς να προκαλείς ελέγχους με το παραμικρό και ταλαιπωρίες σε κτεο κλπ, ορατότητα άπλετη σε κάθε περίπτωση και απλά μεγαλύτερη φωτεινότητα από τις σκούρες, που προσωπικά τις χρησιμοποίησα ελάχιστα ως μη πρακτικές και-για μένα-ολίγο "καγκουριά". Ελπίζω να βοήθησα.
Φίλε Τάσο, με κάποιες σκουρόχρωμες ζελατίνες η οδήγηση το βράδυ μπορεί να σε δυσκολέψει λίγο.
Σημαντικό ρόλο πάιζει βέβαια να είναι καθαροι οι εκωτερικοί καθρέφτες και το πίσω τζάμι γιατι σε αντίθετη περίπτωση επιδεινώνουν την ορατότητα.
Επίσης, σε βροχή πάλι σε δυσκολεύουν λίγο σε παρκάρισμα.
Παιδιά Καλησπέρα διάβασα τις σημειώσεις σας και θέλω να σας ρωτήσω κατά πόσο επηρεάζουν οι μεμβράνες την οδήγηση κατά την νύκτα και ειδικά σε δρόμους όπου δεν υπάρχει καλός φωτισμός; βλέπετε ότι μπορεί να υπάρξει σοβαρό πρόβλημα ;ευχαριστώ
Ο νόμος τι λέει;
Τα αυτοκίνητα τι διαπερατότητα φωτός έχουν από το εργοστάσιο;
Βγάλτε τα κομπιουτεράκια και θα δείτε ότι μόνο διάφανες είναι νόμιμες
Α, και οι νόμοι αλλάζουν αν δεν εξυπηρετούν
Αναλυτικά όσα αναφέρει η σχετική νομοθεσία:
Όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός σε υαλοπίνακες οχημάτων
1.Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχημάτων καθορίζεται σε:
α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα.
β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού.
γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες.
2.Εάν το όχημα φέρει πλευρικούς καθρέφτες, δεν υφίσταται ο περιορισμός του εδαφίου (γ) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ως προς το συντελεστή μετάδοσης φωτός των πίσω πλευρικών υαλοπινάκων και του οπίσθιου ανεμοθώρακα.
3.Υαλοπίνακας με ένδειξη «V» δεν εμπίπτει σε περιορισμούς αναφορικά με το συντελεστή μετάδοσης φωτός.
Μετά από πολυετή εμπειρία ως χρήστης αυτοκινήτων, με τα δικά μου πάντα με μεμβράνες (από τις πρώτες μέρες αγοράς και μάλιστα όχι των 2ου, 3ου κλπ βαθμού), τα συμπεράσματά μου: Το λευκό χρώμα βοηθά σημαντικά. Αν η δοκιμή γινότανε σε μαύρα αυτοκίνητα, τα νούμερα θα ήτανε πραγματικά και τρομακτικά παραπάνω. Το panda έχει το πλεονέκτημα ότι λόγω σχήματος και μεγέθους έχει μικρότερη έκθεση στις ακτίνες του ήλιου (λιγότερες μεταλλικές επιφάνειες, κάθετα παράθυρα) σε σχέση με ένα μεσαίας ή και μεγάλης κατηγορίας και πχ με κεκλιμένα τα παρμπρίζ. Αν το τεστ πραγματοποιούνταν σε δύο opel astra, πάλι θα υπήρχε διαφορά στα νούμερα. Δουλειά κάνει ακόμη και του 1ου βαθμού η μεμβράνη. Τα κλασικά χαρτάκια της ασφάλειας που κάποτε κολλούσαμε στα πλαϊνά φινιστρίνια, άνευ μεμβράνης έχαναν τα εκτυπωμένα στοιχεία, ενώ με μεμβράνη ήταν όπως τα τοποθετούσαμε στην αρχή. Αξίζουν το κάθε τους ευρώ! Προσοχή μονάχα στην επιλογή του επαγγελματία, δεν αξίζει να τσιγκουνευτείς για τέτοια εργασία που ουσιαστικά θεωρείται μόνιμη. Για το μπροστινό, που αναφέρθηκε και επιτρέπεται η τοποθέτηση 1ου βαθμού μόνο για ιατρικούς λόγους (φωτοευαισθησία με βεβαίωση ιατρική), μπορείς να τοποθετήσεις διάφανη, αλλιώς η λύση παραμένει πάντα να τοποθετείς ένα σκίαστρο στο ταμπλό.
ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Φίλε Taso, έχοντας κάνει χρήση όλων των διαβαθμίσεων πλην της διάφανης που ανέφερα για το εμπρός υαλοπίνακα, μπορώ να σε πληροφορήσω ότι ακόμη και με του δεύτερου σταδίου δεν έχεις κανένα θέμα τη νύχτα, πόσο δε με του πρώτου. Πρώτου έχουμε στης συζύγου, το οποίο λόγω μικρού μεγέθους και λευκού χρώματος, ψύχεται γρηγορότερα από το κύριο της οικογένειας και μεγαλύτερο, στο οποίο έχουμε πρώτου σε οδηγού-συνοδηγού και δευτέρου στους πίσω. Έχεις όλη την προστασία από τις ακτινοβολίες, από τη θερμότητα, χωρίς να προκαλείς ελέγχους με το παραμικρό και ταλαιπωρίες σε κτεο κλπ, ορατότητα άπλετη σε κάθε περίπτωση και απλά μεγαλύτερη φωτεινότητα από τις σκούρες, που προσωπικά τις χρησιμοποίησα ελάχιστα ως μη πρακτικές και-για μένα-ολίγο "καγκουριά". Ελπίζω να βοήθησα.
Φίλε Τάσο, με κάποιες σκουρόχρωμες ζελατίνες η οδήγηση το βράδυ μπορεί να σε δυσκολέψει λίγο. Σημαντικό ρόλο πάιζει βέβαια να είναι καθαροι οι εκωτερικοί καθρέφτες και το πίσω τζάμι γιατι σε αντίθετη περίπτωση επιδεινώνουν την ορατότητα. Επίσης, σε βροχή πάλι σε δυσκολεύουν λίγο σε παρκάρισμα.
Παιδιά Καλησπέρα διάβασα τις σημειώσεις σας και θέλω να σας ρωτήσω κατά πόσο επηρεάζουν οι μεμβράνες την οδήγηση κατά την νύκτα και ειδικά σε δρόμους όπου δεν υπάρχει καλός φωτισμός; βλέπετε ότι μπορεί να υπάρξει σοβαρό πρόβλημα ;ευχαριστώ
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας.
Ο νόμος τι λέει; Τα αυτοκίνητα τι διαπερατότητα φωτός έχουν από το εργοστάσιο; Βγάλτε τα κομπιουτεράκια και θα δείτε ότι μόνο διάφανες είναι νόμιμες Α, και οι νόμοι αλλάζουν αν δεν εξυπηρετούν
Αναλυτικά όσα αναφέρει η σχετική νομοθεσία: Όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός σε υαλοπίνακες οχημάτων 1.Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχημάτων καθορίζεται σε: α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα. β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού. γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες. 2.Εάν το όχημα φέρει πλευρικούς καθρέφτες, δεν υφίσταται ο περιορισμός του εδαφίου (γ) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ως προς το συντελεστή μετάδοσης φωτός των πίσω πλευρικών υαλοπινάκων και του οπίσθιου ανεμοθώρακα. 3.Υαλοπίνακας με ένδειξη «V» δεν εμπίπτει σε περιορισμούς αναφορικά με το συντελεστή μετάδοσης φωτός.