Τετρακίνηση: Σκονίστε το, λασπώστε το, πετάξτε το στο χώμα!
70.456 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2015
Το Discovery Sport δεν θα σηκώσει τα παντελόνια του για να περάσει μια λιμνούλα με νερό, λάσπες ή να κατέβει μια απότομη κατηφόρα. Αντιθέτως, θα επιδιώξει τα δύσκολα χάρη στο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Terrain Response που διαθέτει και το οποίο γνωρίζουμε από το Freelander ΙΙ. Τι κάνει, τώρα, αυτό; Με λίγα λόγια, σε κάνει… μάγκα, ακόμη και όταν δεν το «έχεις».
Το σύστημα διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας & Eco mode (1. Normal 2. Grass, Gravel, Snow, 3. Mud&Snow και 4. Sand) ώστε να επιλέξεις το καταλληλότερο ανάλογα με το οδόστρωμα. Οι διαφορές ανάμεσά τους έχουν να κάνουν με την αναλογία μπροστά-πίσω, την απόκριση στο γκάζι, τις αλλαγές των ταχυτήτων και την επέμβαση των φρένων. Σε κάθε περίπτωση, η επιτυχία έγκειται στο ότι παρά το μεγάλο βάρος του, το Discovery Sport δύσκολα θα κολλήσει στα χέρια του οδηγού.
Τέλος, αναφορικά με τα εκτός δρόμου τεχνικά χαρακτηριστικά, να σημειώσουμε πως οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης είναι 25ο, 21ο και 31ο αντίστοιχα, η απόσταση από το έδαφος εμπρός και πίσω είναι 275 και 239 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το βάθος βύθισης είναι στα 600 χλστ., νούμερα δηλαδή που αποδεικνύουν πως το Discovery Sport είναι ένα άξιο τέκνο της Land Rover.