Μπορεί να είσαι κατά βάθος ιταλόφιλος, μπορεί η ιταλική φινέτσα, παράδοση και το ταμπεραμέντο να είναι ότι πιο ελκυστικό στα μάτια σου, όταν όμως έρθεις στο δια ταύτα, θα αγοράσεις Maserati αντί για γερμανικό πολυτελές;
Η Maserati δεν είναι μια οποιαδήποτε μάρκα. Πρόκειται για μία από τις πιο ιστορικές μάρκες με θρυλικά μοντέλα, αν και κάποια από αυτά για τους λάθους λόγους. Βλέπεις η Maserati αγοράστηκε από τον όμιλο Fiat το 1990, περίοδο κατά την οποία περνούσε μια κρίση ταυτότητας, σχεδίασης και αξιοπιστίας.
Μέσα στον όμιλο η Maserati χρειάστηκε δεκαεπτά χρόνια για να ξεκινήσει μια ανάκαμψη, που από το 2007 μέχρι το 2017 την έφερε από τις 7.500 πωλήσεις στις 50.000. Η τεράστια αυτή αύξηση έγινε μέσα από μια σειρά από μοντέλα, όπως η GranTurismo, η Ghibli, η Quattroporte και η Levante.
Παρόλα αυτά, η Maserati παραμένει ειδική μάρκα, με κύριο κοινό στην ιταλική και αμερικανική αγορά, έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα κυρίως της Mercedes και της Porsche, αλλά και της Aston Martin και της Jaguar.
Τo πρόβλημα με την Maserati είναι πως δεν είναι Γερμανική, σε μία κατηγορία που οι Γερμανοί έχουν το πάνω χέρι. Ακόμη χειρότερα, η Maserati βρέθηκε στον ίδιο όμιλο με τη Ferrari, και έτσι παρά την τεχνική βοήθεια που είχε από την κόκκινη μάρκα, έπρεπε να βρίσκεται πάντα ένα σκαλί πιο κάτω για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Με την Ferrari όμως πλέον εκτός ομίλου, πολλοί περιμένουν την Maserati να ξεδιπλώνεται πλήρως και να φέρνει τη μάχη στους Γερμανούς, κυρίως στην Porsche, αλλά και στην Aston Martin. Στο άνω άκρο δηλαδή της κατηγορίας.
Ακόμη κι έτσι όμως, η Maserati δεν έχει να αντλήσει τεχνολογίες υψηλού επιπέδου, αφού ο όμιλος στον οποίο ανήκει παράγει κυρίως μαζικά μοντέλα. Αντίθετα η Mercedes είναι ειδική μάρκα, ενώ και η Porsche αντλεί από τον όμιλο VW και την Audi. Έτσι συχνά βρίσκεται ένα σκαλί πίσω σε τεχνολογικές καινοτομίες, και παρά την πολυτέλεια που προσφέρεται στα μοντέλα της, η ποιότητα δεν είναι πάντοτε αντίστοιχη του ανταγωνισμού.
Φυσικά τα μοτέρ της είναι διαμάντια, ενώ η σχεδίαση των μοντέλων της παραμένει το σήμα κατατεθέν της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι όμως αυτό αρκετό;
Θα άφηνες εσύ μια Mercedes ή μια Porsche για να αγοράσεις μία Maserati; Είσαι τόσο ιταλόφιλος;
Φυσικά και θα επέλεγα μια μασερατι με κλειστά τα μάτια, ποιος γυρνά να δει μια μερσεντες θα πρέπει να χει τα λεφτά για να γυρίσουν κεφάλια σε μια μερσεντες άσε δε που τό'χει ο κάθε παππούς της γειτονιάς, αν με στανιο γερμανικό τότε bmw, κι όσο για το γκρουπ χάνουν λάδια και στις εκθέσεις ακόμη οι απατεωνες
Αν υπήρχαν εξουσιοδοτημένες μονάδες και στην επαρχία, με μηχανικούς γνώστες εννοείται, των αυτοκινήτων που καλούνται να συντηρήσουν, όχι, να ξύνουν το κεφάλι τους επάνω στα ανοικτά τα βιβλία-εγχειρίδια... θα επέλεγα σίγουρα, ή maserati ή Jaguar λχ, και μάλιστα τα ωραιότατα diesel τους που έχουν εδώ και χρόνια, και σε πολύ προσιτές τιμές, είτε ώς μεταχειρισμένα είτε ώς καινούργια.
Maserati...τι άλλο
....Η mercedes είναι για τους συνταξιούχους....που περνούν ή επερναν μια σύνταξη..κ αγοραζαν...μια merceda...οτι σπορ κ ναναι φαινεται για μεγαλους...με σχέση την maserati....κ αν ζούσα πολλες ζωές θα περνά κ τ αλλά....
Maserati, ...περασμένα μεγαλεία, και διηγώντας τα να κλαις...
Ok, γλείτωσε το λουκετο.
Καλο που το γλειτωσε, αλλα κατι της λειπει, κατι δεν ειναι οπως (πολυ) παλια...
Μα θέλει και ερώτημα.Φυσικά και θα αγόραζα Maserati.Αρκεί να μπορούσα οικονομικά.Η εν λόγω εταιρεία βρίσκεται σε άλλο επίπεδο και με απολύτως ανώτερο DNA απο τα κοινά αυτοκίνητα που αναφέρατε.
...η porsche ΔΕΝ ΑΝΤΛΕΙ από τον όμιλο vw και την audi, όπως γράφετε στο άρθρο σας... είναι μία ξεχωριστή ειδική μάρκα... ειδική λέτε και για την mercedes ενώ και πάλι δεν είναι απλά είναι μία η mercedes... ενώ η fiat σε κομμάτια lancia, alfa romeo, maserati, ferrari... η maserati αν κάνει ότι η porsche στην vw τότε θα είναι το "ίδιο"... όποιους τους αρέσουν οι maserati αντι οι mercedes και οι porsche, θα πάρουν maserati...
Φυσικά και θα επέλεγα μια μασερατι με κλειστά τα μάτια, ποιος γυρνά να δει μια μερσεντες θα πρέπει να χει τα λεφτά για να γυρίσουν κεφάλια σε μια μερσεντες άσε δε που τό'χει ο κάθε παππούς της γειτονιάς, αν με στανιο γερμανικό τότε bmw, κι όσο για το γκρουπ χάνουν λάδια και στις εκθέσεις ακόμη οι απατεωνες
Αν υπήρχαν εξουσιοδοτημένες μονάδες και στην επαρχία, με μηχανικούς γνώστες εννοείται, των αυτοκινήτων που καλούνται να συντηρήσουν, όχι, να ξύνουν το κεφάλι τους επάνω στα ανοικτά τα βιβλία-εγχειρίδια... θα επέλεγα σίγουρα, ή maserati ή Jaguar λχ, και μάλιστα τα ωραιότατα diesel τους που έχουν εδώ και χρόνια, και σε πολύ προσιτές τιμές, είτε ώς μεταχειρισμένα είτε ώς καινούργια.
Τι ρωτατε, εμενα στο χωριο μου εδω και 50 χρονια ολοι με maserati ρολαρουν.
Maserati...τι άλλο ....Η mercedes είναι για τους συνταξιούχους....που περνούν ή επερναν μια σύνταξη..κ αγοραζαν...μια merceda...οτι σπορ κ ναναι φαινεται για μεγαλους...με σχέση την maserati....κ αν ζούσα πολλες ζωές θα περνά κ τ αλλά....
Maserati, ...περασμένα μεγαλεία, και διηγώντας τα να κλαις... Ok, γλείτωσε το λουκετο. Καλο που το γλειτωσε, αλλα κατι της λειπει, κατι δεν ειναι οπως (πολυ) παλια...
Μα θέλει και ερώτημα.Φυσικά και θα αγόραζα Maserati.Αρκεί να μπορούσα οικονομικά.Η εν λόγω εταιρεία βρίσκεται σε άλλο επίπεδο και με απολύτως ανώτερο DNA απο τα κοινά αυτοκίνητα που αναφέρατε.
...η porsche ΔΕΝ ΑΝΤΛΕΙ από τον όμιλο vw και την audi, όπως γράφετε στο άρθρο σας... είναι μία ξεχωριστή ειδική μάρκα... ειδική λέτε και για την mercedes ενώ και πάλι δεν είναι απλά είναι μία η mercedes... ενώ η fiat σε κομμάτια lancia, alfa romeo, maserati, ferrari... η maserati αν κάνει ότι η porsche στην vw τότε θα είναι το "ίδιο"... όποιους τους αρέσουν οι maserati αντι οι mercedes και οι porsche, θα πάρουν maserati...