Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι δεν σου αρέσει & σου τη δίνει στα ηλεκτρικά;

Τι δεν σου αρέσει & σου τη δίνει στα ηλεκτρικά;

2.134 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2022)

Για κάποιους τα ηλεκτρικά έχουν αρκετά στραβά να διαλέξεις, όμως ποιο είναι το ένα στραβό που δεν αντέχεις με τίποτα; Ή μήπως είσαι της σχολής των ηλεκτρικών και τα γουστάρεις φουλ;

Με γκάζια & επιδόσεις αλλά... ίδια!

Πόσες ειδήσεις διάβασες αυτή την εβδομάδα που δεν ήταν για κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο; Πότε ήταν η τελευταία φορά που άκουσες για ένα νέο αυτοκίνητο που σου πήρε τα μυαλά; Έχουν κάτι τα ηλεκτρικά που σε αφήνουν αδιάφορο; Ή μήπως ακόμη κάτι που σου τη «δίνουν»; Τι;
 
Η λογική που έχει περάσει είναι πως τα ηλεκτρικά είναι απαραίτητα. Όμως η αλήθεια είναι πως αυτό που είναι απαραίτητο είναι να σταματήσουμε να καίμε ορυκτά καύσιμα. Το τι θα τα αντικαταστήσει ακόμη «παίζεται» και, προς το παρόν, τα ηλεκτρικά κερδίζουν.
 
Από τη μία γιατί οι μπαταρίες είναι πλέον αρκετά καλές για να κινήσουν αξιοπρεπώς και για μεγάλες αποστάσεις ένα αυτοκίνητο. Από την άλλη γιατί το κόστος έχει μειωθεί σημαντικά και επειδή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τα πρόστιμα για τη ρύπανση είναι τσουχτερά. Βάλε στην εξίσωση ότι η τιμή της βενζίνης και του diesel έχει φτάσει στο Θεό και ίσως να δεις με πιο καλό μάτι το ηλεκτρικό που δεν «καίει» τίποτα.
 
Όμως τα ηλεκτρικά έχουν κουσούρια. Με το βασικό τους ότι είναι πιο ακριβά. Σημαντικά ακριβότερα, είτε σε απόλυτα είτε σε σχετικά μεγέθη. Είτε μιλάμε για 5-8.000 ευρώ είτε για 15% και πάνω στην τιμή, η διαφορά είναι αισθητή, αν και πρέπει να υπολογίζουμε την απόσβεση αυτής της διαφοράς από τις «μη» επισκέψεις στο βενζινάδικο.
 
Όμως το κόστος δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Ίσως για πολλούς δεν είναι καν το βασικό πρόβλημα. Γιατί η ηλεκτροκίνηση δεν αλλάζει μόνο τον κινητήρα του αυτοκινήτου, αλλάζει ολόκληρη την εμπειρία οδήγησης.
 
Σκέψου πόση διαφορά βρίσκουμε και συζητάμε όταν μιλάμε για βενζίνη και πετρέλαιο. Από τη μία πολύστροφος, πρόθυμος, σβέλτος, από την άλλη βραδύστροφος αλλά ροπάτος και τραχύς. Το πως οδηγείς τον έναν κινητήρα και πως τον άλλο διαφέρει ριζικά. Λίγες στροφές, χωρίς εξάψεις, με ροπή και όχι ιπποδύναμη στο «πόδι» για το diesel, «κόκκινα» και αλλαγές ψηλά, και κατεβάσματα πριν τη στροφή για τη βενζίνη. Η μέρα με τη νύχτα.
 
Βάλε τώρα ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μπαταρία. Ούτε κιβώτια ταχυτήτων, ούτε στροφές, ούτε εξάψεις, ούτε τίποτε. Η ροπή είναι απίστευτη και οι επιδόσεις το ίδιο, όμως η εμπειρία είναι τελείως διαφορετική και παρά τα  «νούμερα» είναι λίγο επίπεδη και «ίδια». Σαν κοτόσουπα, κάθε κουταλιά η ίδια γεύση.
 
Εσένα τι είναι αυτό που σε «στραβώνει» περισσότερο με τα ηλεκτρικά; Που θες 30 χιλιάρικα για ένα μικρομεσαίο, ή που το οδηγείς σα να είναι... δραπανοκατσάβιδο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO