Δεν σου τη σπάει να το βλέπεις με όλα του τα μπιχλιμπίδια στην έκθεση και η βασική που θα πάρεις να έχει τα μισά;
Τι σε εκνευρίζει να λείπει από τη βασική;
16.237 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2021)
Θέλουμε φτηνά αυτοκίνητα. Και για να το πετύχουν αυτό οι κατασκευαστές ρίχνουν το κόστος μειώνοντας τον εξοπλισμό. Εσένα τι σε εκνευρίζει όταν λείπει από τη βασική ενός αυτοκινήτου;
Εδώ μπορούμε να μιλάμε με τις ώρες. Γιατί πολλοί ενοχλούνται με σημαντικές ελλείψεις, άλλοι πάλι ενοχλούνται από λεπτομέρειες. Σημαντική έλλειψη για παράδειγμα σήμερα μπορεί να θεωρεί κάποιος την απουσία του cruise control, ενώ άλλος την απουσία συστήματος Start/Stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι. Και για το πρώτο, μάλλον έχουν δίκιο, το δεύτερο όμως είναι ακόμη μάλλον εξεζητημένο.
Η απουσία των πίσω ηλεκτρικών παραθύρων; Έλεγαν κατασκευαστές περιφερειακών, πως είναι πλέον ακριβότερος ο χειροκίνητος μηχανισμός από τον ηλεκτρικό. Γιατί τότε βλέπουμε ακόμη αυτοκίνητα με ηλεκτρικά παράθυρα μόνο εμπρός;
Μιας και είμαστε στα παράθυρα, πολλοί θεωρούν εξοργιστικό να είναι αυτόματα (να ανεβοκατεβαίνουν με ένα πάτημα του κουμπιού) μόνο τα εμπρός, ή ακόμη χειρότερα μόνο του οδηγού. Σίγουρα το κόστος για να είναι και τα τέσσερα αυτόματα πρέπει να είναι ελάχιστο. Και όμως «κόβεται».
Τα τάσια; Σήμερα πολλά μοντέλα έρχονται με αλουμινένιες ζάντες από τη βασική, κάνοντας τη σιδερένια ζάντα με το τάσι να ενοχλεί πολύ κόσμο.
Αλλοι πάλι τις προτιμούν, και ενοχλούνται περισσότερο από την ύπαρξη ρεζέρβας ή μη. Αν και εδώ οι γνώμες για τον λόγο αφαίρεσης από τη λίστα βασικού εξοπλισμού διίστανται, ανάμεσα σε αυτούς που μιλούν απλά για το κόστος, και σε αυτούς που μιλούν για το βάρος και τον χώρο. Στη δεύτερη κατηγορία συνήγορος είναι τα πολλά premium μοντέλα που δεν έχουν ρεζέρβα αλλά δεν φαίνεται να τσιγκουνεύονται.
Μαύροι καθρέφτες και λαβές στις πόρτες; Αυτά βάφονται χώρια και τοποθετούνται στη γραμμή παραγωγής, οπότε η διαφορά στο κόστος υπάρχει. Δείχνουν χάλια, ειδικά όταν μιλάμε για μαύρα χερούλια σε άσπρο ή κόκκινο αυτοκίνητο, όμως βολεύει ιδιαίτερα όταν θες να τα αντικαταστήσεις αφού δε χρειάζεται να πληρώσεις και φανοποιεία.
Εσείς όμως ποιο στοιχείο εξοπλισμού βρίσκετε πως σας ενοχλεί περισσότερο με την απουσία του; Τι είναι αυτό που σας εξοργίζει, και τι είναι εκείνο που πρέπει οπωσδήποτε να έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε;
....Τα πισω μη ηλεκτρικα παραθυρα ειναι οπωσδηποτε εκνευριστικο. Επισης οι μικρες ζαντες σε σχεση με το μεγεθος του αυτοκινητου, οπως πχ στο νεο Kuga στην βασικη εκδοση. Εκνευριστικο ειναι επισης να εχει ρεζερβα το αυτοκινητο. Οταν υπαρχουν οι ηλεκτρικες τρομπες (κομπρεσεράκια) που τις συνδεεις στην θεση του αναπτηρα και φουσκωνεις το λαστιχο αμεσως, υπαρχει κανεις που να χρειαζεται τη ρεζερβα?
...Vg...αυτο που λες ειναι παρα πολυ σπανιο, και συνηθως μετα απο συγκρουση, οποτε ετσι κι αλλιως...Εγω τα δωδεκα τελευταια χρονια δεν εχω ρεζερβα σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και καθε φορα που με επιασε λαστιχο, η ηλεκτρικη τρομπα με εβγαλε ασπροπροσωπο.
Panos, η κανονική ρεζέρβα είναι πλήρως αξιοποιήσιμη, σε αντίθεση με τα "κομπρεσεράκια" που αναφέρεις, που σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς του ελαστικού είναι χρήσιμα όσο μια τσίχλα.
Η απουσία κανονικής ρεζέρβας. Οι προβολείς ομίχλης. Αυτά για βασική έκδοση. Αν και η ρεζέρβα ανάγκης απ' όσο διαβάζω επιλέγεται σε όλη σχεδόν την γκάμα ενός οχήματος και όχι μόνο στη βασική.
Ενας λογος που δεν θα επελεγα καθολου μια βασικη εκδοση ειναι η απουσια κλιματισμου. Δεν νομιζω οτι καμια εταιρεια στο συνολο τους να προσφερουν κλιματισμο στις απλες εκδοσεις. Τωρα μερικοι θα πουν σιγα το πραγμα, αλλα για μενα που δεν θελω να καιγομαι τον χειμωνα ουτε να παγωνω το καλοκαιρι, το οτι μπορω να επιλεγω μια θερμακρασια που μου ταιριαζει ειναι αδιαπραγματευτο. Επισεις σημαντικοτατο για μενα και εξισου αδιαπραγματευτο ειναι το σαλονι . Δηλαδη καθισματα με πλευρικη στιριξη ,ρυθμισεις καθισματος οπως επισεις και ρυθμισεις τιμονιου ωστε να κουμπωνω οπως λεμε στο αμαξι, και πισω ηλεκτρικα παραθυρα.Τωρα βεβαια και καποιες αλλες ευκολιες που μπορει να εχουν οπως πχ. ηλεκτρικους καθρεπτες αν ειναι θερμενομενοι εχουν εναν λογο υπαρξης, αν οχι δεν μου και λεει τιποτα. Μια που θα τους ρυθμισειες και τελος. Τωρα και συγνωμη κι ολας μερικοι γραφουν για πισω δισκοφρενα κα. μηχανολογικα. Συγνωμη παιδια και με το συμπαθειο αλλα το αρθρο εν ολιγης μιλαει για εξοπλισμο ανεσης μιας βασικης εκδοσης
Εδώ ακόμη υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω, που αφορά θέμα ασφαλείας και συζητάμε για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα; Πάλι καλά που δεν έχουν και κασετόφωνο μέσα.
....Τα πισω μη ηλεκτρικα παραθυρα ειναι οπωσδηποτε εκνευριστικο. Επισης οι μικρες ζαντες σε σχεση με το μεγεθος του αυτοκινητου, οπως πχ στο νεο Kuga στην βασικη εκδοση. Εκνευριστικο ειναι επισης να εχει ρεζερβα το αυτοκινητο. Οταν υπαρχουν οι ηλεκτρικες τρομπες (κομπρεσεράκια) που τις συνδεεις στην θεση του αναπτηρα και φουσκωνεις το λαστιχο αμεσως, υπαρχει κανεις που να χρειαζεται τη ρεζερβα?
...Vg...αυτο που λες ειναι παρα πολυ σπανιο, και συνηθως μετα απο συγκρουση, οποτε ετσι κι αλλιως...Εγω τα δωδεκα τελευταια χρονια δεν εχω ρεζερβα σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και καθε φορα που με επιασε λαστιχο, η ηλεκτρικη τρομπα με εβγαλε ασπροπροσωπο.
Panos, η κανονική ρεζέρβα είναι πλήρως αξιοποιήσιμη, σε αντίθεση με τα "κομπρεσεράκια" που αναφέρεις, που σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς του ελαστικού είναι χρήσιμα όσο μια τσίχλα.
Το clima
Η απουσία κανονικής ρεζέρβας. Οι προβολείς ομίχλης. Αυτά για βασική έκδοση. Αν και η ρεζέρβα ανάγκης απ' όσο διαβάζω επιλέγεται σε όλη σχεδόν την γκάμα ενός οχήματος και όχι μόνο στη βασική.
Ενας λογος που δεν θα επελεγα καθολου μια βασικη εκδοση ειναι η απουσια κλιματισμου. Δεν νομιζω οτι καμια εταιρεια στο συνολο τους να προσφερουν κλιματισμο στις απλες εκδοσεις. Τωρα μερικοι θα πουν σιγα το πραγμα, αλλα για μενα που δεν θελω να καιγομαι τον χειμωνα ουτε να παγωνω το καλοκαιρι, το οτι μπορω να επιλεγω μια θερμακρασια που μου ταιριαζει ειναι αδιαπραγματευτο. Επισεις σημαντικοτατο για μενα και εξισου αδιαπραγματευτο ειναι το σαλονι . Δηλαδη καθισματα με πλευρικη στιριξη ,ρυθμισεις καθισματος οπως επισεις και ρυθμισεις τιμονιου ωστε να κουμπωνω οπως λεμε στο αμαξι, και πισω ηλεκτρικα παραθυρα.Τωρα βεβαια και καποιες αλλες ευκολιες που μπορει να εχουν οπως πχ. ηλεκτρικους καθρεπτες αν ειναι θερμενομενοι εχουν εναν λογο υπαρξης, αν οχι δεν μου και λεει τιποτα. Μια που θα τους ρυθμισειες και τελος. Τωρα και συγνωμη κι ολας μερικοι γραφουν για πισω δισκοφρενα κα. μηχανολογικα. Συγνωμη παιδια και με το συμπαθειο αλλα το αρθρο εν ολιγης μιλαει για εξοπλισμο ανεσης μιας βασικης εκδοσης
Εδώ ακόμη υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω, που αφορά θέμα ασφαλείας και συζητάμε για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα; Πάλι καλά που δεν έχουν και κασετόφωνο μέσα.