ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν μέχρι τώρα αγοράζαμε ακριβά ντίζελ με την ελπίδα να πάρουμε πίσω τη διαφορά από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις στη μεταπώληση, τι θα γίνει όταν σε πέντε χρόνια δεν τα θέλει κανείς;

Αν μέχρι τώρα αγοράζαμε ακριβά ντίζελ με την ελπίδα να πάρουμε πίσω τη διαφορά από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις στη μεταπώληση, τι θα γίνει όταν σε πέντε χρόνια δεν τα θέλει κανείς;

Τα diesel μπροστά σε γκρεμό

14.637 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2017)

Δείτε τώρα γιατί θα πέσει η μεταπωλητική αξία των diesel αυτοκινήτων, μετά τις απαγορεύσεις, την εγκατάλειψη του από τις εταιρείες leasing και την επερχόμενη άνοδο της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Πριν 5 χρόνια, με την άρση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στις 2 μεγάλες πόλεις της χώρας, τα ντίζελ αποτελούσαν την πιο «hot» επιλογή. Όλοι ήθελαν ένα «ντιζελάκι», ακόμα και δεύτερο χέρι, κάτι που κατέστησε τα ντίζελ, να μην χάνουν την μεταπωλητική τους αξία. Αυτό όμως, άλλαξε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Κατακόρυφη πτώση της αξίας των diesel αυτοκινήτων.

Τυπικά, τα ντίζελ μοντέλα κοστίζουν 2.000 με 3.000 ευρώ πάνω από τα βενζινοκίνητα στον ίδιο εξοπλισμό και επιδόσεις. Έτσι, είναι λογικό να περιμένεις… το κάτι παραπάνω και στη μεταπώλησή τους.

Όμως τα δεδομένα δείχνουν ότι αλλάζουν. Η δημοτικότητα των ντίζελ έχει πέσει κατακόρυφα από τις εξελίξεις και το ίδιο αναμένεται να συμβεί και στις μεταπωλητικές τους αξίες.

Απαγόρευση κυκλοφορίας ήδη, σε 4 μεγάλες πρωτεύουσες

Το ντίζελ δεν είναι τόσο καθαρό όσο νομίζαμε, με το diesegate να έρχεται για επιβεβαίωση. Αποτέλεσμα, 4 μεγάλες πόλεις να ανακοινώνουν την απαγόρευσή του μέχρι το 2025.
 
Έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, έδειξε ότι όλα τα πετρελαιοκίνητα είναι πολλές φορές πάνω από τα όρια των ρύπων, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την εξέλιξη των μικρών πετρελαιοκίνητων.
 
Το εγκαταλείπουν και οι εταιρείες leasing
 
Η πρόβλεψη του 2011 ότι το ντιζελάκι θα κρατήσει τιμή μεταπώλησης φαίνεται να αλλάζει σιγά σιγά. Τα αυτοκίνητα που αγοράζονται σήμερα και θα βγουν στην αγορά δεύτερο χέρι το 2021-22 θα πρέπει να είναι ελκυστικά και με τα τότε δεδομένα. Όμως, όπως φαίνεται, το σημερινό ντίζελ θα φαίνεται σαν ατμομηχανή μετά από κάποια χρόνια.

Με αυτά τα δεδομένα η στροφή μακριά από το ντίζελ έχει ξεκινήσει και από τις εταιρείες leasing, που στρέφονται στα βενζινοκίνητα, καθώς βλέπουν ότι όταν τελειώσει η μίσθωσή τους θα είναι πολύ δύσκολο να πουλήσουν με κέρδος.

Ανεβαίνει και η τιμή του πετρελαίου κίνησης
 
Αυτή τη στιγμή η τάση πανευρωπαϊκά είναι η τιμή του ντίζελ να αυξηθεί και να «πιάσει» αυτή της βενζίνης, με ότι αυτό συνεπάγεται και για την Ελλάδα, ενώ ήδη βλέπουμε σημαντική αύξηση στην τιμή του.
 
Όλα αυτά μας δείχνουν, ότι η ζήτηση στα ντιζελάκια θα πέσει κατακόρυφα στο άμεσο μέλλον. Η μεταπωλητική τους αξία παύει να είναι ένα από τα δυνατά τους ατού και τα χτυπήματα δεν έχουν σταματημό.

Εσείς πως βλέπετε αυτή την εξέλιξη; Πως σκέφτεστε την μεταπώληση του αυτοκινήτου που θα αγοράσετε σήμερα; Πιστεύετε πως τα ντίζελ θα είναι ακόμη σε ζήτηση σε έξι χρόνια; Ή μήπως θα χάσετε τα λεφτά σας; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen