Το αναβαθμισμένο σε κινητήρες και τεχνολογίες Nissan Navara πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές του, έχοντας πάντα στη φαρέτρα του την εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια ή 160.000 χλμ..
Η τρίτη γενιά του ιαπωνικού Pick-Up δέχτηκε ένα φρεσκάρισμα το οποίο εστιάζει περισσότερο στα επιμέρους μηχανικά μέρη και στην άνεση και ψυχαγωγία των επιβατών, παρά στην εμφάνιση. Αισθητικά, λοιπόν, το αμάξωμα δεν έχει κάποια διαφορά, πέραν μερικών νέων επιλογών σε ζάντες αλουμινίου που πλέον είναι από τη βασική έκδοση 17 ιντσών, έναντι 16 ιντσών που ήταν μέχρι πρότινος.
Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο και για την καμπίνα, εκεί που το ανανεωμένο Navara εξοπλίζεται με το νεότερο σύστημα infotainment Nissan Connect με την οθόνη αφής 8 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Οι δυνατότητες διασυνδεσιμότητας είναι αυξημένες, καθώς ο ιδιοκτήτης μπορεί να συνδεθεί ανά πάσα στιγμή με το αυτοκίνητο του μέσω εφαρμογής στο smarphone και να το κλειδώσει/ξεκλειδώσει ή να ελέγξει διάφορες λειτουργίες όπως για παράδειγμα τη στάθμη του καυσίμου κ.λπ..
Περνώντας στα ενδότερα του αμαξώματος και πιο συγκεκριμένα κάτω από το καπό του μυώδους Pick-Up, εκεί βρίσκεται ο γνώριμος turbodiesel κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λτ., ο οποίος όμως εξοπλίζεται πλέον με twin turbo και στην έκδοση των 163 ίππων (σ.σ. η διπλή υπετροφοδότηση ήταν «προνόμιο» της ισχυρότερης έκδοσης με τα 190 άλογα). Αυτή η αλλαγή οδήγησε στην αύξηση της ροπής κατά 22 Nm με την απόδοση να ορίζεται στα 425 Nm. Νέο είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει μακρύτερες σχέσεις μετάδοσεις και κοντύτερες διαδρομές του επιλογέα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η εταιρεία υπόσχεται 6,9 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων NEDC.
Εκτός αυτών, υπάρχει αναβάθμιση και στον τομέα της πέδησης, καθώς το Navara πλέον εξοπλίζεται εμπρός και πίσω με δισκόφρενα (σ.σ. μέχρι πρότινος πίσω είχε ταμπούρα) με το ιαπωνικό στρατόπεδο να υπόσχεται βελτιωμένες επιδόσεις στο φρενάρισμα.
Τελευταίος, αλλά πολύ σημαντικός, σταθμός στην αναβάθμιση του μοντέλου είναι η ενσωμάτωση πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων -5 στον αριθμό- για πρώτη φορά στο Navara King Cab, ως δάνειο από το Double Cab. Με αυτή την ενέργεια αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά η οδική συμπεριφορά του μοντέλου με αυτό το αμάξωμα. Η απόσταση του King Cab από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. στο πίσω μέρος, ενώ η ικανότητα φόρτωσης έχει μεγαλώσει έως και 100 κιλά, ανάλογα με την έκδοση. Αναλυτικότερα, το King Cab έχει δεχθεί αύξηση του ωφέλιμου φορτίου μεταξύ 55-95 κιλών (ανάλογα με τις προδιαγραφές) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και πλέον ορίζεται στα 1.165 κιλά, ενώ το Double Cab έχει αύξηση 54-114 κιλά (ανάλογα με τις προδιαγραφές), φτάνοντας σε συνολικά ωφέλιμα φορτία έως 1.115-1.180 κιλά.
Κλείνουμε με τις τιμές του αναβαθμισμένου Nissan Navara στην ελληνική αγορά που ξεκινούν από τις 26.140 ευρώ για την έκδοση King Cab και από τις 26.840 ευρώ για την έκδοση Double Cab.