Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία ανανέωσης του μοντέλου αποτελεί η προσθήκη του 1.500άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα απόδοσης 112 ίππων με 138 Nm ροπής, ο οποίος έρχεται να αντικαταστήσει εκείνον των 1,33 λτ. Επιπλέον, ο νέος κινητήρας συμβάλλει τα μέγιστα στο νέο υβριδικό σύστημα και πιο συγκεκριμένα σε κατανάλωση και επιδόσεις, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.
Όσον αφορά το κόστος κτήσης του ιαπωνικού μικρού, η βασική έκδοση Active με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα ξεκινά από τις 14.330 ευρώ, ενώ η υβριδική version του μοντέλου με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. κοστίζει αρκετά παραπάνω ξεκινώντας από τις 18.340 ευρώ. Πέραν αυτού, η βασική έκδοση με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα και μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ξεκινά από τις 17.590 ευρώ.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως οι παραπάνω τιμές αφορούν την αγορά της Μ. Βρετανίας, δίνοντας μας ωστόσο μια πρώτη εικόνα για την τιμολογιακή πολιτική που αναμένεται να ακολουθήσει η ιαπωνική μάρκα στην Ευρώπη.
Ο αρθρογράφος αναφερεται στις τιμες της Αγγλιας!!
μπορει η Αγγλια να εχει υψηλοτερο φορο στα τελωνειο της απο τι εχει η Ελλαδα, μπορει να διαμορφωνεται η τιμη του εκαστοτε μοντελου συμφωνα με το αεπ της χωρας μπορει μπορει χιλια δυο μπορει...ας περιμενουμε να δουμε τον τιμοκαταλογο στην Ελλαδα. Σίγουρα δεν θα εχει τρομερη αποκλιση απο τις ανωτερω τιμες μιας και προκειται για τη μικρη κατηγορια αυτοκινητων ομως σιγουρα η τιμη θα κυμανθει σε ανταγωνιστκο επιπεδο για την αγορα....
Χιλιάρι και αρχίζει από τα 14300 και φυσικά με απλό εξοπλισμό,καβάλησε και η toyota το καλάμι,όσο αφορά το υβριδικό σε αυτήν την τιμή των 18000 plus παίρνεις αμάξι της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας και πετρέλαιο,απλά πράματα και όχι για το κουβαδάκι της toyota.Hμαρτον κάπου πρέπει να υπάρχει και ένα μέτρο.
Απάντηση: Οι συγκεκριμένες τιμές, όπως αναφέρεται και στο κείμενο, αφορούν την αγορά της Μ. Βρετανίας. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για τις τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα.
Αξια αναγνωρισημη και επιτυχια δεδομενη σιγουρα ας ελπισουμε ομως να μην εχουν σχεση με την πραγματικοτητα του σημερα οι τιμες αυτες και στην ελλαδα γιατι σχεδον θα το καταστρεψουν.
Δηλαδη το πυραυλακι GRMN σε τι επιπεδα θα φτασει με αυτη την λογικη...30 χιλιαρικα?
Θα ηταν σωφρων απο την πλευρα της toyota hellas να σκεφτει την οικονομικη κατασταση που ζουμε τωρα και οχι αυτη 10 χρονων πριν!
Σχεδιαστικα ιδιο το hyundai i20, το οποιο ειναι στα 14 χιλιαρικα με 120 αλογα και full εξοπλισμο και 5 χρονια εγγυηση. Καλο το yaris αλλα στα λεφτα αυτα δε λεει...
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο νέος κινητήρας τοποθετείται και στην υβριδική έκδοση. Σε αντίθεση με το άρθρο σας , στο Αγγλικό site της Toyota η υβριδική έκδοση παραμαένει στους 100 (συνολικά) ίππους, όπως και στην προηγούμενη. Θα ήταν ωραίο στους 111 ίππους του κινητήρα να προστίθεντο αυτοί του ηλεκτροκινητήρα. Μπορείτε να διευκρινήσετε;
Ο αρθρογράφος αναφερεται στις τιμες της Αγγλιας!! μπορει η Αγγλια να εχει υψηλοτερο φορο στα τελωνειο της απο τι εχει η Ελλαδα, μπορει να διαμορφωνεται η τιμη του εκαστοτε μοντελου συμφωνα με το αεπ της χωρας μπορει μπορει χιλια δυο μπορει...ας περιμενουμε να δουμε τον τιμοκαταλογο στην Ελλαδα. Σίγουρα δεν θα εχει τρομερη αποκλιση απο τις ανωτερω τιμες μιας και προκειται για τη μικρη κατηγορια αυτοκινητων ομως σιγουρα η τιμη θα κυμανθει σε ανταγωνιστκο επιπεδο για την αγορα....
Χιλιάρι και αρχίζει από τα 14300 και φυσικά με απλό εξοπλισμό,καβάλησε και η toyota το καλάμι,όσο αφορά το υβριδικό σε αυτήν την τιμή των 18000 plus παίρνεις αμάξι της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας και πετρέλαιο,απλά πράματα και όχι για το κουβαδάκι της toyota.Hμαρτον κάπου πρέπει να υπάρχει και ένα μέτρο.
Απάντηση: Οι συγκεκριμένες τιμές, όπως αναφέρεται και στο κείμενο, αφορούν την αγορά της Μ. Βρετανίας. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για τις τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα.
Αξια αναγνωρισημη και επιτυχια δεδομενη σιγουρα ας ελπισουμε ομως να μην εχουν σχεση με την πραγματικοτητα του σημερα οι τιμες αυτες και στην ελλαδα γιατι σχεδον θα το καταστρεψουν. Δηλαδη το πυραυλακι GRMN σε τι επιπεδα θα φτασει με αυτη την λογικη...30 χιλιαρικα? Θα ηταν σωφρων απο την πλευρα της toyota hellas να σκεφτει την οικονομικη κατασταση που ζουμε τωρα και οχι αυτη 10 χρονων πριν!
Σχεδιαστικα ιδιο το hyundai i20, το οποιο ειναι στα 14 χιλιαρικα με 120 αλογα και full εξοπλισμο και 5 χρονια εγγυηση. Καλο το yaris αλλα στα λεφτα αυτα δε λεει...
Πολύ ωραίο αμάξι αλλά ακριβό ρε γαμώτο, ειδικά η υβριδική έκδοση....
Οωωουυυ!!! Αυτή είναι τιμή!!! Τρέχω να προκάνω μην και χάσω το τεφαρίκι....
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο νέος κινητήρας τοποθετείται και στην υβριδική έκδοση. Σε αντίθεση με το άρθρο σας , στο Αγγλικό site της Toyota η υβριδική έκδοση παραμαένει στους 100 (συνολικά) ίππους, όπως και στην προηγούμενη. Θα ήταν ωραίο στους 111 ίππους του κινητήρα να προστίθεντο αυτοί του ηλεκτροκινητήρα. Μπορείτε να διευκρινήσετε;