ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Την επίσημη παρουσίαση του Audi AI: ME πραγματοποίησε η εταιρεία στο πλαίσιο της Έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,30 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρα.

Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία πολυλειτουργική, τρισδιάστατη οθόνη OLED, η οποία σύμφωνα με τη μάρκα μπορεί αν λειτουργήσει ακόμα και με την οπτική επαφή.

H Audi έχει εξοπλίσει το AI: ME με δύο μπροστινά plus-x-καθίσματα.

Το μοντέλο διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης τέταρτου επιπέδου.

To AI: ME «δείχνει» το μέλλον της Audi

2.268 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2019)

Την επίσημη παρουσίαση του Audi AI: ME πραγματοποίησε η εταιρεία στο πλαίσιο της Έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης, δείχνοντας στο κοινό ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο επιτρέπει στους επιβάτες «να κάνουν ότι θέλουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού».

Αυτό συμβαίνει καθώς όπως αναφέρει η φίρμα το νέο μοντέλο εκτός από ευρύχωρο και με φουτουριστικό εσωτερικό, διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης τέταρτου επιπέδου. Έτσι σε συνδυασμό με ένα  ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών υψηλής τεχνολογίας για επικοινωνία, ψυχαγωγία ή απλά για χαλάρωση, οι επιβάτες μπορούν να περάσουν ευχάριστα το χρόνο τους.
 
Ξεκινώντας από το εσωτερικό η Audi έχει εξοπλίσει το AI: ME με δύο μπροστινά plus-x-καθίσματα, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν να βολευτούν σε ένα κάθισμα τύπου καναπέ. Τα ξύλινα χαρακτηριστικά είναι μέρος της καμπίνας, όπως και ένα τιμόνι που ο σχεδιασμός του θυμίζει πηδάλιο αεροπλάνου. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία πολυλειτουργική, τρισδιάστατη οθόνη OLED, η οποία σύμφωνα με τη μάρκα μπορεί αν λειτουργήσει ακόμα και με την οπτική επαφή. Μάλιστα διαθέσιμα είναι και γυαλιά εικονικής πραγματικότητας μέσω των οποίων οι επιβάτες μπορούν να σερφάρουν στο διαδίκτυο, να δουν ταινίες ή ακόμα να ασκηθούν σε διαδραστικά παιχνίδια.
 
Όλα τα παραπάνω μπορούν να επιτευχθούν αφού οι επιβάτες θα αφήσουν το μοντέλο να οδηγηθεί από τα αυτόνομα συστήματα οδήγησης. Σύμφωνα με τη μάρκα το Audi AI: ME έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση στην πόλη. Μάλιστα υπογραμμίζει πως «αν και το επίπεδο 4 είναι το δεύτερο υψηλότερο στην κλίμακα αυτόνομης οδήγησης και δεν απαιτεί καμία βοήθεια εκ μέρους του οδηγού, η λειτουργία του περιορίζεται σε μια συγκεκριμένη περιοχή - όπως αυτοκινητόδρομους ή μια ειδικά εξοπλισμένη περιοχή στις μεγάλες πόλεις». Εκεί ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει πλήρως την οδήγηση στα αυτόνοαμα συστήματα, ενώ στη συνέχεια όταν εγκαταλείψει το συγκεκριμένο σημείο καλείται να αναλάβει ο ίδιος την οδήγηση. Για αυτό το λόγο είναι εξοπλισμένο με τιμόνι και πεντάλ.
 
Περνώντας στο εξωτερικό το πρωτότυπο έχει μήκος 4,30 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρα. Η γνωστή εξάγωνη Singleframe γρίλια δεσπόζει στο εμπρόσθιο μέρος, ενώ η σφηνοειδής σχεδίαση των εμπρόσθιων LED φωτιστικών σωμάτων αλλά και η λεπτή φωτιζόμενη γραμμή στο πίσω, που περνά και από το λογότυπο δίνουν ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό στο μοντέλο. Να αναφέρουμε πως το AI: ME πατά σε ζάντες 23 ιντσών.
 
Τέλος σε ότι αφορά τον σύστημα κίνησης, οι μηχανικοί της Audi έχουν εγκαταστήσει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω μέρος, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία 65 kWh. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει ισχύ 170 ίππων, ενώ η εταιρεία δεν κάνει λόγο για επιδόσεις.

Mercedes
Moto