.jpg)
Το μοντέλο παραγωγής θα είναι στις αγορές της Ευρώπης από το 2026.
Boxy σχεδίαση και ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα.
Πρακτική καμπίνα με συρόμενο, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.
Αφαιρούμενα ηχεία και δυνατότητα εμφάνισης γραπτών μηνυμάτων στα παράθυρα!
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το μοντέλο παραγωγής θα είναι στις αγορές από το 2026
Μετά την πλήρη παρουσίαση του EV4, η Kia συνέχισε να... κινείται ηλεκτρικά, προχωρώντας στην αποκάλυψη του νέου EV2 concept. Το τελευταίο χρονικά πρωτότυπο της κορεατικής μάρκας επί της ουσίας μας δείχνει το επερχόμενο μικρό ηλεκτρικό SUV, που θα ενταχθεί στην ηλεκτρική της οικογένεια «EV» από το 2026, όταν θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του μοντέλου παραγωγής.
Boxy σχεδίαση και ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα
Η Kia δεν μπαίνει σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το EV2 concept. Από τις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα μπορούμε να διακρίνουμε πως το μοντέλο υιοθετεί ένα boxy αμάξωμα, με διπλούς λεπτούς προβολείς μπροστά, αλλά και μία κλειστή γρίλια. Οι καμπύλες αλλά και τα διευρυμένα φτερά είναι μέρος της σχεδίασης στο προφίλ και μας οδηγούν στο πίσω μέρος, εκεί όπου τα φωτιστικά σώματα είναι χαμηλά τοποθετημένα. Φυσικά, είναι βέβαιο πως όταν η Kia θα παρουσιάσει το μοντέλο παραγωγής, θα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα χειρολαβές για τις πόρτες, οι οποίες απουσιάζουν από το πρωτότυπο που βλέπουμε.
Η καμπίνα στοχεύει στην πρακτικότητα
Από κει και πέρα, στο εσωτερικό, το EV2... αγκαλιάζει τον μινιμαλισμό. Μία ενιαία οθόνη, εκτείνεται στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, την ώρα που το τιμόνι υιοθετεί την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της μάρκας. Για να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η πρακτικότητα της καμπίνας, το πίσω κάθισμά τύπου πάγκου, είναι συρόμενο και αναδιπλούμενο, επιτρέποντας έτσι με τη σειρά τους στα μπροστινά καθίσματα να γλιστρήσουν προς τα πίσω όσο το δυνατόν περισσότερο, αυξάνοντας την άνεση, ειδικότερα σε καταστάσεις όπου το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
Η Kia εξοπλίζει επίσης το EV2 concept με τριγωνικά ηχεία που μπορούν να αφαιρεθούν και να χρησιμοποιηθούν ως φορητά ηχεία, αλλά και αναδυόμενα συρόμενα διαχωριστικά αποσκευών και μια πανοραμική γυάλινη οροφή. Για το τέλος, η κορεατική μάρκα αναφέρει πως το EV2 επιτρέπει στους επιβάτες να εμφανίζουν γραπτά μηνύματα μέσα από τα παράθυρα του οχήματος για να επικοινωνούν με πεζούς και άλλους χρήστες του δρόμου!
Η Kia επιβεβαίωσε επίσης ότι το EV2 θα διαθέτει τεχνολογία Vehicle to Load (V2L) και Vehicle to Grid (V2G), καθώς και δυνατότητα αποδοχής ασύρματων ενημερώσεων (OTA).
Δεν ανακοινώθηκαν πληροφορίες για το σύστημα κίνησης
Η εταιρεία δεν είπε το παραμικρό για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που θα υιοθετήσει το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο EV2 concept. Περιμένουμε όμως πως θα έχει ως βάση του την πλατφόρμα E-GMP και θα χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 400 βολτ. Πιθανότατα στη βασική έκδοση θα φέρει μπαταρία 40 kWh, ενώ στις ανώτερες εκδόσεις μπαταρίας 58 kWh. Η αυτονομία του υπολογίζεται περίπου στα 482 χιλιόμετρα.