- Τέρμα αεροδυναμικό σε σχεδίαση.
- Σύστημα e-4ORCE και μπαταρία στερεάς κατάστασης.
- Καμπίνα γεμάτη οθόνες κατάλληλη για τους gamers!
- Το τιμόνι και τα πετάλια χρησιμεύουν και για να παίζεις παιχνίδια.
Η Nissan αποκάλυψε το Hyper Force, ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο με 1.360 άλογα και άφθονο DNA από το θρυλικό GT-R. Αν και η ιαπωνική εταιρεία αποφεύγει να αναφερθεί ευθέως στη σύνδεση του Hyper Force με το GT-R, είναι κάτι παραπάνω από εμφανές πως υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία.
Το νέο concept της Nissan διαθέτει την τεχνολογία της μάρκας e-4ORCE, επωφελείται από ελαφριά κατασκευή χάρη στην χρήση ινών άνθρακα και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία στερεάς κατάστασης. Διαθέτει ακόμη και δύο modes, GT για Grand Touring και R για αγώνες. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το πρωτότυπο Hyper Force σκοπεύει να προσελκύσει τόσο τους λάτρεις των αγώνων όσο και τους gamers.
Τέρμα αεροδυναμικό σε σχεδίαση
Εξωτερικά, το Nissan Hyper Force λαμβάνει έναν τεράστιο αεροδυναμικό προφυλακτήρα με ενσωματωμένο ένα χείλος στο κάτω μέρος, αλλά και πτερύγια καναντέρ στα πλάγια. Οι κλειστοί, τεράστιοι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα για να κατεβάζουν ακόμα περισσότερο το βάρος, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη αεροτομή αλλά και ο γιγαντιαίος αεροδυναμικός διαχύτης.
Καμπίνα κατάλληλη για τους gamers!
Οι πόρτες του Hyper Force ανοίγουν προς τα πάνω και δίνουν πρόσβαση στο φουτουριστικής σχεδίασης εσωτερικό, που έχει διαμορφωθεί και για τις ανάγκες των gamers. Αυτός ήταν και ο λόγος που η καμπίνα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Polyphony Digital η οποία δημιουργεί το παιχνίδι Gran Turismo.
Πολλές μικρές κάθετες οθόνες τύπου smartphone καλύπτουν όλο το ταμπλό, όντας η μία δίπλα στην άλλη. Αυτές φτάνουν έως και το τιμόνι που με τη σειρά του ενσωματώνει ακόμα μία οθόνη στο κέντρο. Όταν είναι επιλεγμένο το προφίλ R, το Hyper Force φωτίζει την καμπίνα με κόκκινο φως περιβάλλοντος και τα πάνελ στο ταμπλό εκτείνονται προς τον οδηγό για να παρέχουν ζωτικής σημασίας αγωνιστικά δεδομένα. Στο προφίλ GT, η καμπίνα γίνεται μπλε και ένα πολύ πιο απλό σύνολο οθονών κάνει την εμφάνισή του. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ειδικό κράνος για να διαγωνιστούν σε εικονικούς αγώνες, χρησιμοποιώντας όμως το κανονικό τιμόνι και τα πετάλια του αυτοκινήτου!
Τελική 320 χλμ./ώρα;
Κλείνοντας, να πούμε πως άλλες προδιαγραφές του συστήματος κίνησης εκτός από την ιπποδύναμη, το σύστημα e-4ORCE και την μπαταρία στερεάς κατάστασης δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά σε μία από τις εικόνες το head-up display δείχνει ταχύτητα 320 χλμ./ώρα.