Μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, η Subaru παρουσίασε το νέο BRZ και τώρα μένει να μάθουμε πότε η Toyota θα προχωρήσει στην αποκάλυψη του δικού της GR 86 που αναπτύχθηκε από κοινού και θα κατασκευάζεται επίσης από κοινού με το μοντέλο της Subaru.
Mέχρι να γίνει αυτό, υπάρχει αρκετός χρόνος για να σταθούμε στο αν υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε κάποια cabrio έκδοση του νέου sportscar, ειδικά αν ληφθεί υπόψη πως η Toyota είχε παρουσιάσει ένα concept το 2013, με τον τότε πρόεδρο της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη να ισχυρίζεται πως το πρώτης γενιάς GT 86 είχε σχεδιαστεί αρχικά σαν ένα cabrio μοντέλο. Για λόγους που δεν έγιναν ποτέ γνωστοί, οι δύο φίρμες δεν προχώρησαν ποτέ στην κατασκευή μιας cabrio έκδοσης.
Θα μπορούσε το νέο BRZ να λάβει μια «ανοιχτή» έκδοση; Με τις πωλήσεις των cabrio να βρίσκεται χαμηλά και τις εταιρείες να πρέπει να μειώσουν τις επενδύσεις τους λόγω της πανδημίας, φαίνεται πως το ενδεχόμενο αυτό δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες. Παρά ταύτα, το ψηφιακό σχέδιο του οίκου X-Tomi μας δείχνει ποιο θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα, εάν η Subaru έπαιρνε μια τέτοια απόφαση.
Υπενθυμίζουμε πως η ισχύς του νέας γενιάς BRZ πηγάζει από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 2,4 λίτρων που παράγει 231 άλογα και 249 Nm ροπής, κάτι που το κάνει περίπου 11% πιο ισχυρό από το 2λιτρο της προηγούμενης γενιάς. Η μετάδοση θα είναι είτε χειροκίνητη 6 σχέσεων είτε αυτόματη με paddles πίσω από το τιμόνι ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό.
Το νέο BRZ είναι μόλις 17 κιλά πιο βαρύ από τον προκάτοχό του (γύρω στα 1.300 κιλά) αλλά την ίδια στιγμή η Subaru ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και ότι η ακαμψία του έχει βελτιωθεί κατά 50%. Η εμπρός ανάρτηση έχει γόνατα MacPherson ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια, όπως στο πρώτης γενιάς BRZ.