Η Toyota εδώ και λίγο καιρό έχει ανακοινώσει την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι. Μάλιστα θέλοντας να συνδυάσει και την άφιξη του Mirai, με τεχνολογία καυσίμου υδρογόνου, συμμετείχε στο ADAC Rallye Deutschland του WRC με την αγωνιστική έκδοσή του.
Διαβάστε επίσης: Η Τοyota επιστρέφει στο WRC. Το θέαμα;Οδηγός του Mirai ήταν ο Mitsuhiro Kunisawa, Ιάπωνας δημοσιογράφος και πεπειραμένος οδηγός αγώνων. H Toyota έκανε ελάχιστες τροποποιήσεις στο μοντέλο της, χρησιμοποιώντας αγωνιστικά φρένα και λάστιχα καθώς και roll-bars. Ο κινητήρας παρέμεινε ανέπαφος καλύπτοντας τα 0-100 km/h σε 9,6 δ.λ.
Διαβάστε επίσης: Toyota Mirai, λεπτομερώςΟ Yoshikazu Tanaka, αρχιμηχανικός του Mirai, δήλωσε πως είναι όνειρο της ομάδας κάποια στιγμή στο WRC να συμμετέχουν τα μοντέλα υδρογόνου τους και για αυτό το λόγο θα συνεχίσουν να εξελίσσουν την τεχνολογία τους.
Το Mirai ήταν pace car στον αγώνα Toyota Owners 400 NASCAR Sprint Cup Series στο Richmond International Raceway στις 25 Απριλίου.
Η Toyota είχε ετοιμάσει αγωνιστικό FCV, το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο που θα τρέξει στον τελευταίο αγώνα του Ιαπωνικού πρωταθλήματος Shinshiro Rally.
Η Toyota δεν διαφημίζει τι μπορεί να κάνει αλλά δημιουργεί χωρίς τυμπανοκρουσίες.
Και εδώ ακόμα μιλάμε για TSIμπαει λάδι έγιναν ACT και για τους αρχαίους TDI 1.6 που τώρα βγάζουν την τεράστια ιπποδύναμη των 120 αλόγων. Άντε γεια.
Το Mirai ήταν pace car στον αγώνα Toyota Owners 400 NASCAR Sprint Cup Series στο Richmond International Raceway στις 25 Απριλίου. Η Toyota είχε ετοιμάσει αγωνιστικό FCV, το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο που θα τρέξει στον τελευταίο αγώνα του Ιαπωνικού πρωταθλήματος Shinshiro Rally. Η Toyota δεν διαφημίζει τι μπορεί να κάνει αλλά δημιουργεί χωρίς τυμπανοκρουσίες. Και εδώ ακόμα μιλάμε για TSIμπαει λάδι έγιναν ACT και για τους αρχαίους TDI 1.6 που τώρα βγάζουν την τεράστια ιπποδύναμη των 120 αλόγων. Άντε γεια.