Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως το τέλος του diesel θα αλλάξει τις ισορροπίες και στην αγορά μεταχειρισμένων;

Μήπως το τέλος του diesel θα αλλάξει τις ισορροπίες και στην αγορά μεταχειρισμένων;

Diesel: Μήπως δεν αξίζει;

10.924 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2016)

Επειδή τίποτα δεν κρατά για πάντα, έτσι φαίνεται πως και το ντίζελ οδεύει προς την πόρτα της εξόδου. Αν όμως μέχρι τώρα αγοράζαμε ακριβά ντίζελ με την ελπίδα να πάρουμε πίσω τη διαφορά από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις στη μεταπώληση, τι θα γίνει όταν σε πέντε χρόνια δεν τα θέλει κανείς;

Όταν το ντίζελ απελευθερώθηκε στις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, νομίζαμε ότι ανακαλύψαμε τον τροχό. Και όχι άδικα. Ξαφνικά είχαμε στη διάθεσή μας μία τεχνολογία που επιτρέπει χαμηλή κατανάλωση, πολλά χιλιόμετρα και μικρό κυβισμό, σε σύγκριση με τα τότε βενζινοκίνητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τυπικά τα ντίζελ μοντέλα κοστίζουν 2.000 με 3.000 ευρώ πάνω από τα βενζινοκίνητα στον ίδιο εξοπλισμό και απόδοση. Έτσι, είναι λογικό να περιμένεις…το κάτι παραπάνω και στη μεταπώλησή τους. 

Όμως τα δεδομένα δείχνουν ότι αλλάζουν. Από τη μία η αγορά αυτοκινήτου πιέζεται για χαμηλότερες τιμές. Είναι δύσκολο πλέον να πείσεις κάποιον να δώσει 20% πάνω από την τιμή ενός βενζινοκίνητου για να πάρει ντίζελ όταν το budget του είναι περιορισμένο.

Από την άλλη το ντίζελ φάνηκε ότι δεν είναι τόσο καθαρό όσο νομίζαμε, με το diesegate να έρχεται για επιβεβαίωση. Το τρίτο και φαρμακερό που συνέβη στο ντίζελ τα τελευταία χρόνια είναι ότι οι βενζινοκινητήρες εξελίχθηκαν σε σημείο που είναι εξίσου οικονομικοί, στα λίγα κυβικά, και πολύ φθηνότεροι. 
Με αυτά τα δεδομένα η στροφή μακριά από το ντίζελ έχει ξεκινήσει. Και η πρόβλεψη του 2011 ότι το ντιζελάκι θα κρατήσει τιμή μεταπώλησης φαίνεται να αλλάζει σιγά σιγά. Τα αυτοκίνητα που αγοράζονται σήμερα και θα βγουν στην αγορά δεύτερο χέρι το 2021-22 θα πρέπει να είναι ελκυστικά και με τα τότε δεδομένα. Όπως φαίνεται, το σημερινό ντίζελ θα φαίνεται σαν ατμομηχανή μετά από κάποια χρόνια
  
Οι περισσότεροι κατασκευαστές μέχρι τότε, με δεδομένη την κατάσταση που αρχίζει να διαμορφώνεται, θα έχουν περιορίσει πολύ τη γκάμα τους, αφήνοντας το ντίζελ για εταιρικά/επαγγελματικά αυτοκίνητα ή αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Οπότε η διαφορά που πληρώνεις σήμερα μάλλον δεν θα επιστραφεί στη μεταπώληση. Μήπως λοιπόν δεν αξίζει; 

Εσείς πως βλέπετε αυτή την εξέλιξη; Πως σκέφτεστε την μεταπώληση του αυτοκινήτου που θα αγοράσετε σήμερα; Πιστεύετε πως τα ντίζελ θα είναι ακόμη σε ζήτηση σε έξι χρόνια; Ή μήπως θα χάσετε τα λεφτά σας; Τι λέτε; 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO