Το Honda HR-V επιστρέφει με 5θυρο και δυναμικό αμάξωμα, εισάγοντας την εταιρεία στα compact SUV.
Τρία νέα Honda μέσα στο 2015
10.881 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2014)
Την επόμενη χρονιά, θα έλθουν στη χώρα μας η 3η γενιά του Honda Jazz, αλλά και το compact SUV, μέσω του οποίου η Honda θα αναβιώσει το HR-V. Τέλος, το Civic θα αποκτήσει την πολύαναμενόμενη «καυτή» έκδοση Type-R.
Νέο Honda Jazz: Ακόμα πιο πρακτικόΤο 2015 θα έλθει στην Ευρώπη η 3η γενιά του Honda Jazz, με το ιαπωνικό μικρό να διατηρεί αυτούσιο το ενός όγκου αμάξωμά του, που του προσδίδει κορυφαίους εσωτερικούς χώρους για την κατηγορία. Από εκεί και πέρα, στο αμάξωμα του μοντέλου ξεχωρίζουμε το πιο δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, την τονισμένη μάσκα, αλλά και τον πιο επιθετικό προφυλακτήρα. Αρκετά μοντέρνα είναι η σχεδίαση στο πίσω τμήμα, με τα μεγάλα σε μέγεθος φωτιστικά να ξεχωρίζουν. Στο εσωτερικό, πρωταρχικός στόχος του νέου Jazz θα είναι να προσφέρει και πάλι κορυφαίους χώρους και πρακτικότητα για την κατηγορία, εκμεταλλευόμενο και το μακρύτερο μεταξόνιο σε σχέση με αυτό του τωρινού μοντέλου. Σχεδιαστικά, το ταμπλό διατηρεί την ίδια λογική που γνωρίσαμε στις δύο προηγούμενες γενιές του, με την νέα προσθήκη της οθόνης αφής 7 ιντσών στο κέντρο του, να τονίζει τον hi-tech χαρακτήρα του μοντέλου.Η νέα γενιά του Honda Jazz θα διατεθεί με κινητήρες βενζίνης 1,3 και 1,5 λίτρων ( ο δεύτερες πιθανότατα δεν θα έλθει στην Ελλάδα) με απόδοση 99 και 130 ίππων αντίστοιχα. Αργότερα, αναμένεται να δούμε και τον νέο 1,0 VTEC Turbo της εταιρείας, ο οποίος είναι 3κύλινδρος και με άμεσο ψεκασμό. Παρούσα στη γκάμα θα είναι και πάλι η υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται να προσφέρει ακόμη περισσότερη αυτονομία κίνησης και μεγαλύτερη διάρκεια της λειτουργίας με ηλεκτρισμό. Στα κιβώτια, θα δούμε ένα μηχανικό με 6 σχέσεις, αλλά και ένα αυτόματο, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), ενώ το υβριδικό θα αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.Νέο Honda HR-V: Επιστροφή στα compact SUVΗ Honda επιστρέφει στα compact SUV και παράλληλα, εντάσσει και πάλι από το 2015 στη γκάμα της το όνομα «HR-V», ύστερα από 9 χρόνια απουσίας. Το νέο μοντέλο, θα βασιστεί πάνω στη νέα γενιά του Jazz, θα είναι 5θυρο, ενώ θα βάλει την εταιρεία σε μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σχεδιαστικά, θα δούμε ένα αρκετά δυναμικό νέο μοντέλο, με πολλά στοιχεία από Crossover, αλλά και με αισθητικά τρικ όπως τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές, που θα του χαρίσουν μια αύρα από κουπέ αυτοκίνητα. Αναμένεται επίσης στο εσωτερικό του, όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της Honda, να δοθεί έμφαση στην πολύ καλή πρακτικότητα και ευρυχωρία, με την ποιότητα κατασκευής να είναι αψεγάδιαστη.Πολύ ενδιαφέρουσα αναμένεται να είναι η γκάμα των επιλογών κινητήρων του νέου HR-V, αφού θα έχουμε τόσο επιλογές βενζίνης και diesel, όσο και υβριδική. Αρχικά, μπορεί προς το παρόν στην Ιαπωνία όπου πωλείται ήδη (ως «Vezel»), το HR-V να φέρει έναν 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα 121 ίππων, στην Ευρώπη όμως η γκάμα του πιθανότατα θα λάβει τους νέους 1,0 VTEC Turbo των 1,0 και 1,5 λίτρων, με πολύ καλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Έπειτα, είναι επίσης αναμενόμενο να δούμε τον 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα τουCivic και του CR-V, με απόδοση 120 ίππων. Τέλος, στη γκάμα θα υπάρξει και μια υβριδική έκδοση, με 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα και πολύ καλή οικονομία κίνησης.Νέο Honda Civic Type R: Στην παραγωγή το καλοκαίρι του 2015Επιστρέφει μέχρι το επόμενο καλοκαίρι η κορυφαία έκδοση του Honda Civic, το Civic Type R, το οποίο θα βασιστεί πάνω στο εντυπωσιακό, ομώνυμο πρωτότυπο της φετινής Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο κορυφαίο μοντέλο, θα πατήσει πάνω στο αμάξωμα του Civic, προσθέτοντας ιδιαίτερα επιθετικά βοηθήματα και κυρίως μια πολύ δυναμική αεροτομή στο πίσω τμήμα, που ενσωματώνει και τα LED φωτιστικά. Το περισσότερο ενδιαφέρον ωστόσο, επικεντρώνεται στα μηχανικά και τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου, αφού η δύναμη του νέου Honda Civic Type R θα βρίσκεται μεταξύ 280 και 300 ίππων, η οποία θα στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων και μπλοκέ διαφορικού. Ήδη, η Honda υπόσχεται ότι το νέο Type R θα είναι το γρηγορότερο προσθιοκίνητο παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ και εμείς, δεν μπορούμε παρά να αναμένουμε τα καλύτερα…
Το ενός όγκου αμάξωμα διατηρείται και στο 3ης γενιάς Honda Jazz, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο αναμένεται να προσφέρει ακόμη καλύτερους χώρους.