Το Tucson αυτό θα εξοπλίζεται με τον 2,4 λίτρων κινητήρα, ο οποίος στην εργοστασιακή του μορφή παράγει 184 ίππους. Όμως ο βελτιωτικός οίκος Bisimoto είχε αντίθετη άποψη για αυτόν τον κινητήρα και τον εξέλιξε όσο δεν πάει.
Αρχικά αναβάθμιση τα εσωτερικά του κινητήρα (πιστόνια, μπιέλες, βαλβίδες κ.α.) τοποθετώντας ενισχυμένα και εν συνεχεία τοποθέτησε μια τουρμπίνα μεγάλης παροχής, που σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα η συνολική απόδοση θα αγγίζει τους 700 ίππους. Η δύναμη αυτή περνάει στους τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.Όπως δήλωσε κι ο ιδιοκτήτης του βελτιωτικού οίκου και υπεύθυνος του project Bisi Ezerioha, «έπειτα από χιλιάδες ώρες δοκιμών και εξέλιξης νέων εξαρτημάτων για το μοτέρ, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους ιδιοκτήτες του νέου Tucson μια μοναδική αγωνιστική αίσθηση».Πέρα όμως από τη μηχανική μετατροπή, στο Tucson έχει τοποθετηθεί κι ένα μοναδικό bodykit, μια αερανάρτηση καθώς και 5ακτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου.Το εν λόγω project θα παρουσιαστεί στο άνοιγμα της έκθεσης της SEMA στις 3 Νοεμβρίου.