ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Valhalla: Η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin έχει 1.079 ίππους

 Σχολιάστε 
1.673 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2024)
Valhalla: Η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin έχει 1.079 ίππους
14 Φωτογραφίες »

- Η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin.
- Με 1.079 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα.
- 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα.
- Καμπίνα εμπνευσμένη από τη F1.

Η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin

Έχουν περάσει πάνω από πέντε χρόνια από τη στιγμή που η Aston Martin παρουσίασε την Valhalla ως concept. Πλέον, έφτασε η ώρα για τη βρετανική μάρκα προκειμένου να αποκαλύψει το νέο της supercar και πρώτο Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο της ιστορίας της! Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η νέα Aston Martin Valhalla των 1.079 ίππων, η οποία θα ξεκινήσει την παραγωγή της το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Με 1.079 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα

Όπως προαναφέραμε, η Aston Martin Valhalla αποτελεί τον πρώτο Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας. Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4,0 λίτρων κινητήρα (828 άλογα), ο οποίος συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ (251 άλογα), δύο στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω. Ο συνδυασμός αυτός δίνει στο βρετανικό υπεραυτοκίνητο ισχύ 1.079 ίππων και ροπή 1.100 Nm. Το νέο κινητήριο σύνολο συνεργάζεται και με ένα επίσης νέο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την ισχύ στον πίσω άξονα.

Η Aston Martin υπόσχεται πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,5 δευτερόλεπτά, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρικά στα 350 χλμ./ώρα. Όντας ηλεκτροκίνητη, η Aston Martin Valhalla μπορεί να κινηθεί για 14 χιλιόμετρα με αποκλειστικά ηλεκτρικά ενέργειας, αλλά σε αυτή την περίπτωση η μάξιμουμ ταχύτητα ανέρχεται στα 140 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης Sport , Pure EV, Sport+ και Race.

600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα

Η παρουσία των τριών ηλεκτρικών κινητήρων επέτρεψε στην Aston Martin να προσφέρει στη Valhalla σύστημα torque vectoring στον μπροστινό άξονα, ενώ ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης βρίσκεται στο πίσω μέρος. Από κει και πέρα, οι μηχανικοί της βρετανικής μάρκας έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας πως στα 240 χλμ./ώρα παράγονται περισσότερα από 600 κιλά κάθετης δύναμης.
 
Επίσης, σε τεχνικό κομμάτι, σημαντική είναι η παρουσία του συστήματος Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC). Σύμφωνα με τη φίρμα αυτό επιτρέπει την λεπτομερή ρύθμιση βασικών παραμέτρων από τα συστήματα ανάρτησης, πέδησης, διεύθυνσης, μετάδοσης κίνησης, και αεροδυναμικής του αυτοκινήτου, τα οποία και βελτιστοποιούνται. Επίσης, το IVC διασφαλίζει επίσης ότι ο μπροστινός και ο πίσω άξονας μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους, καθώς δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ τους.
 
Η Aston Martin Valhalla είναι βασισμένη σε μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, που βασίζεται στην τεχνογνωσία την οποία έχει αποκτήσει η Aston Martin από την παρουσία της στη Formula 1. Από κει και πέρα, το μπροστά και πίσω υποπλαίσιο είναι από αλουμινίου. Διαθέτει ανθρακοκεραμικά δισκόφρενα 410 χλστ. μπροστά και 290 χλστ. πίσω, συνδυαστικά με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.

Καμπίνα εμπνευσμένη από τη F1

Η Valhalla γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστεί χάρη στο εμπνευσμένο από αγωνιστικά αυτοκίνητα εσωτερικό. Εξοπλίζεται με μονοκόμματα καθίσματα από ανθρακονήματα, υλικό που βρίσκουμε και στο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, που θυμίζει αυτά των μονοθεσίων της F1. Επιπρόσθετα, ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment, τραβούν τα βλέμματα και χάρη στα ειδικά γραφικά που έχει δημιουργήσει για αυτές η ομάδα της Aston Martin.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
KLEBER DYNAXER