ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως τα παλιά ντίζελ πρέπει να φύγουν από την κυκλοφορία; Μήπως είναι ώρα για νέα απόσυρση;

Μήπως τα παλιά ντίζελ πρέπει να φύγουν από την κυκλοφορία; Μήπως είναι ώρα για νέα απόσυρση;

Ώρα για νέα απόσυρση

12.576 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2017)

Πόσο ρυπαίνουν τα παλιά ντίζελ; Όλα αυτά τα παλιότερα του Euro 6 που έχουν εμπλακεί σε σκάνδαλα, ή απλά απολάμβαναν της αστοχίας του συστήματος μετρήσεων και μόλυναν όσο 20 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Μήπως είναι ώρα να τα ξεφορτωθούμε;

Την στιγμή που όλη η Ευρώπη βουίζει από τα απανωτά σκάνδαλα με τα μοντέλα ντίζελ, ενώ πρωτεύουσες ανακοινώνουν απαγόρευση του ντίζελ στα επόμενα χρόνια, εμείς ακόμη εισάγουμε παλιά ντίζελ για να κυκλοφορούν στους δρόμους μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Με την αυτοκινητοβιομηχανία να κάνει στροφή 180 μοιρών στο θέμα του ντίζελ, και με ελάχιστα μοντέλα να αναμένεται να προσφέρονται με πετρελαιοκινητήρες μετά το 2020, στην Ελλάδα συνεχίζουμε να αγοράζουμε diesel.

Όμως αυτή η κατάσταση αν συνεχίσει θα προκαλέσει δύο τεράστια προβλήματα. Από τη μία η Ελλάδα θα φτάσει την Κίνα σε επίπεδα ρύπανσης της ατμόσφαιρας, και ειδικά οι πόλεις θα γεμίσουν καρκινογόνα μικροσωματίδια και όζον, μειώνοντας κατακόρυφα την ποιότητα αλλά και το προσδόκιμο της ζωής μας, επιβαρύνοντας το σύστημα υγείας που ήδη αδυνατεί να ανταπεξέλθει, και ζημιώνοντας με τον χειρότερο τρόπο τη χώρα και τους κατοίκους, εμάς δηλαδή.

Από την άλλη οι οδηγοί στην αναζήτησή τους για φθηνή μετακίνηση, θα συνεχίσουν να αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα και θα βρεθούν σε μερικά χρόνια σε αδιέξοδο, αφού θα υποχρεωθούν να σταματήσουν να τα χρησιμοποιούν, καθώς και η Ελλάδα θα εναρμονίζεται με νέες νόρμες καταπολέμησης της ρύπανσης. Θα τους μείνουν στο χέρι, χωρίς να μπορούν καν να τα πουλήσουν.

Αντί λοιπόν να φτάσουν οδηγοί και περιβάλλον στο αμήν, αντί να έχουμε επιβαρύνει την υγεία μας και τις τσέπες μας σε δέκα χρόνια, δεν είναι ώρα να απαλλαγούμε από αυτά τα αυτοκίνητα αμέσως;

Αν η κατάργηση του μόλυβδου από τη βενζίνη ήταν αρκετός λόγος για να προχωρήσουμε σε μαζική απόσυρση, τότε σίγουρα αυτή τη στιγμή η απόσυρση επείγει περισσότερο από ποτέ. Μία γενναιόδωρη απόσυρση θα σταματήσει την εισαγωγή των ρυπογόνων παλιών ντίζελ, και θα επιτρέψει στους αγοραστές να στραφούν στα νέα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα που είναι ήδη φθηνότερα και θα γίνουν ακόμη πιο προσιτά αφαιρώντας όλους τους φόρους, ΕΕΤ και ΦΠΑ.

Το δημόσιο δεν έχει να χάσει τίποτε από την απώλεια φόρων, αφού οι πωλήσεις αυτές δεν θα γίνονταν ποτέ όσο τα μεταχειρισμένα πουλούσαν. Ίσα ίσα θα κερδίσει από την κίνηση της αγοράς, στην στροφή στο καύσιμο με τον περισσότερο φόρο, και από την βελτίωση του περιβάλλοντος και της υγείας μας τα επόμενα χρόνια.

Τι λέτε λοιπόν; Δεν είναι ώρα για γενναιόδωρη απόσυρση; Δεν είναι η στιγμή που η κυβέρνηση πρέπει να βάλει το συμφέρον της υγείας και του περιβάλλοντος μπροστά από κάθε είσπραξη και να κόψει ΕΤΤ και ΦΠΑ στα νέα αυτοκίνητα βενζίνης ώστε να εξαφανιστούν τα παλιά ντίζελ; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA