Το Toyota Prius Plug-in υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Prius Plug-in υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ.

Toyota Prius: Πρωτοπόρο

15.807 Επισκέψεις στο άρθρο

Από 30.365 ευρώ

Το Toyota Prius Plug-in υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ.

Το Toyota Prius Plug-in υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το λανσάρισμα του Prius πίσω στο 1997 έφερε στο προσκήνιο την υβριδική τεχνολογία. Πλέον το πρώτο υβριδικό ευρείας παραγωγής της Toyota και μετά από 3,9 εκατ. πωλήσεις βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του. Πίσω από τη φουτουριστική σχεδίαση του 5θυρου χάτσμπακ αμαξώματος, το Prius κρύβει τη νέα πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) με αυξημένη ακαμψία και χαμηλό βάρος. Λάνσαρε την 4η και πιο σύγχρονη γενιά του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της Τoyota έχοντας  υποστεί εκτενείς μετατροπές για βελτίωση της απόδοσης και ενίσχυση των επιδόσεων.  Αλλαγές στον 1,8 λτ. κινητήρα έχουν πετύχει πάνω από  40% θερμική απόδοση – μια από τις παγκοσμίως καλύτερες τιμές για βενζινοκινητήρα.  ¶λλα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος έχουν γίνει πιο συμπαγή και έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις με κριτήριο τη βέλτιστη διάταξη χώρων, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του οχήματος. Η νέα μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου είναι πιο συμπαγής ενώ η αντοχή της και η απόδοση φόρτισης έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Το Prius έχει συνδυαστική ισχύ 122 ίππων με εκπομπές CO2 μόλις 70 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση από 3,0 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με την Toyota. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Μέσα στην πόλη και για 3-4 χλμ. το Prius μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.

Ποιοτικό και άνετο
Στο φουτουριστικό, αλλά ταυτόχρονα και ποιοτικό εσωτερικό ξεχωρίζει η τετράγωνη κεντρική κονσόλα με την μεγάλη οθόνη αφής και τους αεροπορικού τύπου διακόπτες για τον κλιματισμό. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2.700 χλστ. το  Prius δεν έχει κανένα πρόβλημα στο να μεταφέρει άνετα 4 ή 5 ενήλικους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών των 457 λτ. (με ρεζέρβα ανάγκης) είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Το καινούργιο πάτωμα, το πιο συμπαγές πλαίσιο, η νέα εξελιγμένη πίσω ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το πιο άμεσο τιμόνι, κάνουν τη διαφορά στην οδήγηση του Toyota Prius, γεγονός που γίνεται αντιληπτό ήδη από τα πρώτα μέτρα που το οδηγείς. 

Kαι σε Plug-in
Βασισμένη στην 4η γενιά του Prius, η 2η γενιά της Plug-in εκδοχής του έχει μερικές αισθητικές διαφοροποιήσεις, αλλά κυρίως υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους 135 χλμ./ώρα. Oυσιαστικά η Toyota κατάφερε να κατασκευάσει ένα πραγματικά σοφιστικέ, «δύο σε ένα», μοντέλο: ένα αμιγώς ηλεκτρικό για μικρές διαδρομές, που αποτελούν και την καθημερινότητα του σπίτι-δουλειά-σπίτι, αλλά και ένα κλασικό υβριδικό με χρήση θερμικού κινητήρα για μεγαλύτερα ταξίδια χωρίς το άγχος της ηλεκτρικής αυτονομίας και της ανάγκης για επαναφόρτιση. Η φόρτιση διαρκεί 3 ώρες και 10 λεπτά σε κανονική πρίζα ή 2 ώρες σε ταχυφορτιστή.

"Σήμερα 1 στα 3 Τoyota που πωλούνται είναι υβριδικό. Στόχος για το 2020 είναι το  «1 στα 2»."

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center