3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
«Μια κατηγορία μόνο του» μπορεί να χαρακτηριστεί το Yaris HSD μιας και είναι το μοναδικό υβριδικό μικρό δίνοντας σημαντικό πλεονέκτημα στην Toyota.
Toyota Yaris HSD: Το μόνο μικρό υβριδικό
15.815 Επισκέψεις στο άρθρο
Από 15.840 ευρώ
Εφοδιάζεται με 1,5 λτ. κινητήρα ο οποίος λειτουργεί, όπως και ο 1,8 λτ., σε κύκλο Ατκινσον, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο eCVT και σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 100 ίππους. Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου επιτυγχάνει ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης με 4,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας (3,3 λτ./100 χλμ η εργοστασιακή), τιμή που είναι από τις χαμηλότερες που μπορεί να «έχει» κανείς στην μικρή κατηγορία, ανεξαρτήτως καυσίμου.
"33 υβριδικά μοντέλα πωλούνται παγκοσμίως σε πάνω από 90 χώρες."
Όπως και οι συμβατικές εκδόσεις, η καμπίνα του Toyota Yaris HSD διακρίνεται για την ποιότητα, την ευρυχωρία και την πρακτικότητά της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Toyota είναι η μόνη εταιρεία, που προσφέρει υβριδική επιλογή στην κατηγορία των μικρών και αυτή δεν είναι άλλη από το Yaris HSD. Μάλιστα από τις συνολικές πωλήσεις του best seller της ελληνικής αγοράς, το 42% αφορούν στην υβριδική έκδοση. Η πρόσφατη ανανέωση χάρισε στο Yaris ένα πιο δυναμικό αισθητικό προφίλ. Ελαφρώς φρεσκαρισμένο αέρα απέκτησε και το εσωτερικό ενσωματώνοντας στοιχεία που αναδεικνύουν το νεανικό του ταπεραμέντο και άλλα που εκσυγχρονίζουν την εικόνα του. Στην έκδοση HSD, το Yaris διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα μέσω του πίνακα οργάνων και του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου. Οι χώροι επιβατών και η πρακτικότητα αποτελούν σημεία αναφοράς για την κατηγορία, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 286 λτ.Εφοδιάζεται με 1,5 λτ. κινητήρα ο οποίος λειτουργεί, όπως και ο 1,8 λτ., σε κύκλο Ατκινσον, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο eCVT και σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 100 ίππους. Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου επιτυγχάνει ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης με 4,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας (3,3 λτ./100 χλμ η εργοστασιακή), τιμή που είναι από τις χαμηλότερες που μπορεί να «έχει» κανείς στην μικρή κατηγορία, ανεξαρτήτως καυσίμου.
"33 υβριδικά μοντέλα πωλούνται παγκοσμίως σε πάνω από 90 χώρες."
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840! Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!! Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Ρε πάνο, στα υβριδικά είναι πρώτη, στις συνολικές πωλήσεις η vw την ξεπέρασε, χαλάρωσε με το κόλλημα.
Δεν βλέπεται κανένα από τα πέντε. Κακάσχημα όλα τους. Πιο άσχημα δεν γίνονται.