Με εντυπωσιακό τρόπο έκανε την αρχή της στα μικρά Crossover η Toyota. Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην συνοδευτεί από μια υβριδική έκδοση του C-HR με το σύνολο απόδοσης 122 ίππων.
Τoyota C-HR HSD: Eντυπωσιακό σε όψη, οδήγηση και οικονομία
15.820 Επισκέψεις στο άρθρο
Από 24.870 ευρώ
Μοντέρνος σχεδιασμός και υψηλή ποιότητα κατασκευής στην καμπίνα του Toyota C-HR, η υβριδική έκδοση του οποίου προσφέρει κορυφαία οικονομία για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το ντεμπούτο της Toyota στην κατηγορία των compact crossover έγινε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, όπως άλλωστε καταδεικνύουν οι αιχμηρές σχεδιαστικές γραμμές του C-HR (από το Coupe- High Rider). Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα TNGA, το C-HR είναι διαθέσιμο μόνο σε έκδοση βενζίνης, συμβατική ή Hybrid, αποκηρύσσοντας το diesel. To υβριδικό σύστημα είναι ίδιο με αυτό των Prius/Auris με 1,8 λτ. κινητήρα και η συνδυαστική ισχύς είναι 122 ίπποι. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το υβριδικό C-HR είναι με διαφορά το οικονομικότερο βενζινοκίνητο crossover με την μέση κατανάλωση να είναι στα 5,3 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 86 γρ./χλμ.). Η δυναμική εξωτερική σχεδίαση του C-HR συνοδεύεται από ανάλογη εικόνα και στην καμπίνα, ενώ ολοκληρώνεται με εντυπωσιακά για τα δεδομένα της κατηγορίας δυναμικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840!
Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!!
Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840! Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!! Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Ρε πάνο, στα υβριδικά είναι πρώτη, στις συνολικές πωλήσεις η vw την ξεπέρασε, χαλάρωσε με το κόλλημα.
Δεν βλέπεται κανένα από τα πέντε. Κακάσχημα όλα τους. Πιο άσχημα δεν γίνονται.