Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονη φημολογία σχετικά με το κινητήριο σύνολο που θα έχει το επόμενο Nissan GT-R. Τώρα, φαίνεται πως το τοπίο αρχίζει να ξεκαθαρίζει.
Η Nissan παράγει το GT-R από τα τέλη του 2007, κάτι που σημαίνει πως, παρά τις αναβαθμίσεις που έχει λάβει, πρόκειται ουσιαστικά για ένα «παλιό» αυτοκίνητο με βάση τα στάνταρ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο διάδοχος του αυτοκινήτου βρίσκεται στα σκαριά εδώ και αρκετά χρόνια και τώρα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Νissan, κ. Makoto Uchida, σε δηλώσεις του σε βρετανικά μέσα αποκάλυψε πως το επόμενο GT-R θα εξηλεκτριστεί. «Κοιτάμε πως θα το εξηλεκτρίσουμε. Αυτό πρέπει να κάνει ένα «επαγγελματικό» sportscar χωρίς συμβιβασμούς. Το Z είναι για κάποιους σαν και εμένα που τους αρέσουν τα sportscar. Το GT-R όμως είναι μια επαγγελματική μηχανή» δήλωσε ο Uchida.
Mε ισχύ έως και 900 άλογα το υβριδικό GT-R;
Mε δεδομένο πόσο ικανός είναι ο VR38DETT κινητήρας του R35 GT-R, θεωρείται πως είναι μέσα στις δυνατότητες της Nissan να συνδυάσει τον V6 κινητήρα των 3,8 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το περιορισμένης παραγωγής GT-R50 της Italdesign δείχνει πως το μοτέρ μπορεί εύκολα να «βγάλει» πάνω από 700 άλογα, κάτι που σημαίνει πως με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η ιπποδύναμη του υβριδικού συνόλου θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 900 άλογα, ώστε το GT-R να τεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως η Ferrari SF90 Stradale.
Χωρίς μεγάλες αλλαγές σε σχεδίαση το GT-R R36
Εκτός από υβριδικό κινητήριο σύνολο, το GT-R R36 αναμένεται πως θα έχει νέα σχεδίαση, αν και το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι πως δεν θα υπάρξουν μεγάλες μεταβολές στην σχεδίασή του. «Το GT-R δεν το νοιάζουν τι κάνουν τα άλλα supercars του πλανήτη. Είναι το GT-R, το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο», δήλωσε ο επικεφαλής Σχεδίασης της Νissan, κ. Αlfonso Albaisa.
«Εξηλεκτρίζεται» ο Godzilla! - «Ψάχνεται» για να ηλεκτρίσει το GT-R η Nissan - Υβριδικό με βάση τον γνωστό VR38DETT κινητήρα - Η ισχύς του μπορεί να φτάσει τα 900 άλογα Θέλετε να γίνει υβριδικό το επόμενο GT-R ή πιστεύετε πως θα αλλοιωθεί η ταυτότητά του;