«Αγαπημένη μου Alfa, περιμένουμε ακόμη μια νέα 33, ή έστω μια MiTo. Στείλε!»
Είναι νοσταλγία η προσιτή Alfa Romeo; Ή μήπως είναι η λύση που θέλουμε όλοι να δούμε για να ξαναγίνει η μάρκα εμφανής με ένα αυτοκίνητο σε κάθε γειτονιά όπως ήταν; Και τελικά υπάρχει λόγος να περιμένουμε, ή απλά χάνουμε την ώρα μας;
Καλά, δεν κάθεται κανείς χωρίς αυτοκίνητο περιμένοντας η Alfa Romeo να λανσάρει τη νεά 33. Αγοράζεις κάτι άλλο. Και αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα της Alfa Romeo. Το κάτι άλλο που αγοράζεις ενώ θα προτιμούσες με 1.000 να είχες μία Alfa, που να ταιριάζει όμως στην τσέπη σου. Και όμως τέτοιο αυτοκίνητο ακόμη δεν υπάρχει.
Αυτό που υπάρχει περιέργως είναι και από μία 33 ή 146/147 σε κάθε γειτονιά. Παρατημένες, ή ακόμη σε χρήση, οι προσιτές Alfa Romeo που ξέραμε, αγοράσαμε, και ακόμη οδηγούμε είναι απόδειξη πως όσο και αν θέλουμε εμείς η Alfa να είναι η απόλυτη premium μάρκα και να καπελώνει τους Γερμανούς, άλλο τόσο θέλουμε και ένα μοντέλο που να μπορούμε να αγοράσουμε. Και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα, αλλά και δεν έχει υπάρξει εδώ και καιρό.
Τι ψυχή θα είχε αν τώρα, με τόσες συγγένειες στον όμιλο Stellantis, η Alfa λανσάριζε το δικό της μοντέλο στο πάτωμα του 208. Δεν θα ήταν μια 33 ή μια 146, αλλα ας ήταν μια νέα MiTo. Ένα μοντέλο που δεν θα κόστιζε πολύ στην Alfa να παραχθεί, και θα έβαζε ξανά τη μάρκα στις γειτονιές. Θα έκανε πωλήσεις, και ας «έριχνε» και λίγο το πρεστίζ στην πορεία για την premium κατηγορία.
Γιατί, αγαπητή μας Alfa, παράδοση είναι η GTV και η Giulia, η Spider και η Montreal, αλλά άλλο τόσο είναι παράδοση και η Alfasud και η 33. Και όσο κυνηγάς την κορυφή, τόσο ξεχνάς τη βάση, και εμείς τελικά αγοράζουμε και οδηγούμε άλλα αυτοκίνητα.
Όσο ο όμιλος Fiat-Jeep-Dodge-Chrysler δεν είχε πλατφόρμες για μικρά και μικρομεσαία, ήταν κατανοητό, πως η Alfa θα τραβούσε τη μόνη πορεία που μπορούσε να τραβήξει, προς τα πάνω. Όταν όμως είναι μέλος της Stellantis, με τα συρτάρια του ομίλου γεμάτα πατώματα, κινητήρες, σχήματα και μεγέθη, από μίνι μέχρι μικρά, B-SUV και ότι θες, γιατί δεν γίνεται το άνοιγμα προς τα κάτω; Έτσι θα «ξεδιψάσουν» οι Alfisti που περιμένουν τόσα χρόνια, με ένα μικρό μοντέλο και ας είναι και 90% Peugeot, μια ανάσα πριν την πλήρη ηλεκτροκίνηση της μάρκας. Στην τελική η Peugeot έχει αυτή τη στιγμή ένα από τα καλύτερα μικρά της αγοράς, οπότε δεν θα χάλαγε κανέναν κάτι τέτοιο!
Δεν θα αγόραζες εσύ μια 33 ή έστω MiTo ή ότι άλλο όνομα έδιναν σε ένα 208 με σήματα Alfa Romeo; Δεν θα ήταν ο καλύτερος τρόπος η μάρκα να ξαναμπεί στα σπίτια μας και να γίνει ένα οικείο όνομα; Και στο κάτω κάτω, δεν μας χρωστάει η Alfa ένα μοντέλο που να μπορούμε να αγοράσουμε; Τι λες;