- Ανάμεσα σε 18 θερινά ελαστικά, το Vredestein είναι στην 7η θέση της βαθμολογίας - Είναι στα 5 καλύτερα ελαστικά 17΄΄ σε κράτημα στο στεγνό δρόμο - Φρενάρει στα 32,4 μέτρα στο βρεγμένο, χειρότερα από το μέσο όρο του ανταγωνισμού του - Κοστίζει 460 ευρώ η 4άδα, μεσαία τιμή για την κατηγορία
- Pole νούμερο 100 για την Red Bull - Δεύτερος ο Perez με εκπληκτικό Q3 - Πίσω από τις McLaren η Ferrari, πολύ πίσω ο Hamilton
- Φθηνότερο 16 χιλιάρικα είναι το RAV4 - Το Toyota βγάζει επίσης 100 χλμ. παραπάνω με ένα ρεζερβουάρ - Χωράνε με ευκολία 3 επιβάτες με ύψος πάνω από 1,90 μ. - 11 αερόσακους & πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό έχει το CR-V
- Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ξανά στα 2 ευρώ, 2 χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία - Αγαπημένο σπορ των Ελλήνων η βελτίωση, αλλά εκτός από τα άλογα, ανεβάζει και την κατανάλωση - Παλιότερα δεν μας ένοιαζε να «καίει» παραπάνω, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει - Πλέον ένα «φτιαγμένο» εκτός από την μειωμένη αξιοπιστία, χάνει αξία και επειδή «καίει»
- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό - Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα - Λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά και χωρίς οθόνη στάνταρ - Δεν θα έχει diesel το νέο Duster που έρχεται
- To Sportage έχει 50 παραπάνω άλογα - το C5 Aircross έχει ανάρτηση που δεν χαμπαριάζει από λακκούβες - Το Sportage είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV σε φρένα - το C5 Aircross έχει 6 πόντους μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
- Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει πιο γρήγορα - Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας - Με σπορ ανάρτηση για top οδική συμπεριφορά - 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και δεν πληρώνει τέλη