Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2006
TEST
Νέο Hyundai Santa Fe 2,7
Let it snow!
Σχεδίαση, χώροι και ποιότητα είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του νέου Santa Fe.
Το νέο Hyundai Santa Fe αφήνει τον καιρό να κάνει τα δικά του χειμερινά τερτίπια, τα οποία αντιμετωπίζει άλλωστε με ευκολία και εισέρχεται δυναμικά στη δεύτερη φάση της καριέρας του.
Στο πίσω άκρο, το νέας γενιάς Santa Fe θυμίζει το προηγούμενο, μόνο εξαιτίας της θέσεως της χειρολαβής για την πέμπτη πόρτα. Κατά τα λοιπά, τα μεγαλύτερα και με νέα θέση φωτιστικά σώματα αλλάζουν εντελώς την εικόνα.
Το Santa Fe, πρώτης γενιάς, είναι το όχημα, που πέτυχε να καθιερώσει παγκοσμίως τη Hyundai στην κλάση των SUV, τόσο λόγω της αισθητικής, όσο και της ποιότητάς του. Την τρέχουσα περίοδο, κατά την οποία η εταιρεία έχει ήδη επεκτείνει με επιτυχία την γκάμα της σε μικρότερου μεγέθους SUV (λέγε με Tucson), ήρθε η ώρα για το εμπορικό λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του Santa Fe.
New look-looks good
H σχεδίαση είναι ριζικά διαφοροποιημένη. Από το αρκετά ογκώδες αμάξωμα του πρώτης γενιάς Santa Fe, με τις βαθιές αυλακώσεις στο καπό κ.λπ., η Hyundai πέρασε σε ένα σαφώς πιο συμπαγές σχήμα με περισσότερη κομψότητα, πιο απαλές γραμμές και ένα διακριτικά "θυμωμένο" βλέμμα, χάρη στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Πέρα από την (υποκειμενική) αξιολόγηση της αισθητικής, η επιτυχία των αλλαγών πρέπει να θεωρείται δεδομένη, απλώς και μόνο γιατί το σχεδιαστικό τμήμα κατάφερε έντεχνα να κρύψει την μεγάλη αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων ενός ήδη αρκετά μεγάλου οχήματος.
Τα νέα συστατικά
Το προϊόν έχει λοιπόν νέα "συσκευασία", όμως και η "σύστασή" του είναι αναβαθμισμένη, με πρωταγωνιστικά στοιχεία τη χρήση μιας νέας πλατφόρμας, τη βελτίωση της ποιότητας, την αναβάθμιση του γνωστού κινητήρα των 2,7 λίτρων κ.λ.π. Οι τιμές ξεκινούν από 33.000 για τη βασική και πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση και φτάνουν έως τις 39.000 ευρώ, με την προσθήκη περαιτέρω στοιχείων.

(+): Σχεδίαση, χώροι, ποιότητα, εκτός δρόμου δυνατότητες αίσθηση ανάρτησης
(-): Αίσθηση τιμονιού στη θέση της ευθείας, άβολη θέση οδήγησης σχετικά αργή λειτουργία αυτόματου κιβωτίου
Πιο ισχυρός ο V6 των 2,7 λίτρων
Με την ισχύ να έχει ανέβει στους 189 ίππους από 179 -που ανακοινωνόταν για το απερχόμενο μοντέλο- ο V6 κινητήρας των 2,7 λίτρων, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, ταιριάζει με το χαρακτήρα του νέου Santa Fe. H λειτουργία του είναι πολιτισμένη, ενώ όσος θόρυβος γίνεται αισθητός είναι ευχάριστος. Η ευστροφία είναι ικανοποιητική, όμως το νέο αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων (η βασική έκδοση διαθέτει χειροκίνητο πεντάρι) είναι αρκετά μακρύ και περιορίζει κάπως τη σπιρτάδα του μηχανικού συνόλου. Οι επιδόσεις πάντως είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος (συν 134 κιλά σε σχέση με παλαιότερη εκδοχή του μοντέλου).

 
 Νέο Hyundai Santa Fe 2,7
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Στην off-road πίστα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα