Γέρνει στις στροφές αλλά όχι απότομα όπως περιμένει κανείς: η X-Class δεν έχει συμπεριφορά SUV αλλά για τόσο σκληροτράχηλο όχημα τα καταφέρνει καλά και ως εναλλακτικό τέτοιο.
Όταν της δώσεις χωμάτινες διαδρομές, η νέα αυτή Mercedes, ξεχύνεται σαν ζώο που το είχαν έγκλειστο κάπου. «Τρέφεται» δε άνετα με νεροφαγώματα, μεγάλες πέτρες και λάσπες. Αν και για πιο σκληρές περιπτώσεις θα χρειαστεί πιο ειδικό ελαστικό από το Conti PremiumContact6 που διέθετε η «δική μας» X 250 d.
Το σασί είναι μια κανονική «σκάλα»: εκτός δέχεται εύκολα τις προγραμματισμένες στρεβλώσεις ενώ στην άσφαλτο είναι ιδιαιτέρως πολιτισμένο. H τετρακίνηση εμπλέκεται κατ΄επιλογήν. Το «4H» συνεπάγεται κλείδωμα στο 50:50. Προαιρετικά δίνεται και φουλ μπλοκέ διαφορικό για τον πίσω άξονα.