Honda S2000: Η Ferrari χρειάστηκε 10 χρόνια να το ξεπεράσει

Βασικό στοιχείο του ιαπωνικού roadster ήταν το καινοτόμο «X-Bone» πλαίσιο που βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την ακαμψία του αμαξώματος και έκανε εφικτή χωροταξικά την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον ε

Βασικό στοιχείο του ιαπωνικού roadster ήταν το καινοτόμο «X-Bone» πλαίσιο που βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την ακαμψία του αμαξώματος και έκανε εφικτή χωροταξικά την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα.

Αριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.

Αριστη κατανομή βάρους, διπλά ψαλίδια και στους δύο άξονες, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου torsen. Τα εργαλεία για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.