Η συγκεκριμένη τεχνολογία πέρασε για πρώτη φορά στην παραγωγή με τον «Smartstream G1.6 T-GDi». Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 180 ίππων και τη ροπή να φτάνει στα 265Nm.
Μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό να μεταβληθεί αποκλειστικά ο χρόνος του ανοίγματος ή αποκλειστικά ο χρόνος του κλεισίματος της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό ακριβώς πέτυχε η Hyundai με την τεχνολογία CVVD.