«Πουντότζιτο»: Το ιταλικό «φθηνό γκάζι» που λάτρεψαν οι Έλληνες

Στη γκάμα της δεύτερης γενιάς, η οποία ξεκίνησε το 1999, δε συναντάμε τουρμπάτο Punto GT, αλλά ένα αυτοκίνητο με αρκετά διαφορετική φιλοσοφία.

Στη γκάμα της δεύτερης γενιάς, η οποία ξεκίνησε το 1999, δε συναντάμε τουρμπάτο Punto GT, αλλά ένα αυτοκίνητο με αρκετά διαφορετική φιλοσοφία.

Η έκδοση 1.8 HGT,κορυφαία για τη δεύτερη γενιά εξοπλιζόταν με 1.800αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους απέδιδε 131 ίππους και 158 Nm ροπής.

Η έκδοση 1.8 HGT,κορυφαία για τη δεύτερη γενιά εξοπλιζόταν με 1.800αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους απέδιδε 131 ίππους και 158 Nm ροπής.

Μπορεί το Fiat Punto HGT να μην είχε τον «εκρηκτικό» χαρακτήρα και τις επιδόσεις του απερχόμενου GT, αλλά εντυπωσίασε με τον εξοπλισμό του.

Μπορεί το Fiat Punto HGT να μην είχε τον «εκρηκτικό» χαρακτήρα και τις επιδόσεις του απερχόμενου GT, αλλά εντυπωσίασε με τον εξοπλισμό του.