Το μόνο μοντέλο με κανονική ρεζέρβα ήταν το Dacia Duster. Tην έχει όμως από κάτω και ο Κώστας Καπογιάννης, που βγάζει σπυράκια αν δει κόκκους άμμου στα πατάκια των προς δοκιμή αυτοκινήτων, τρόμαξε στην ιδέα να αλλάξει λάστιχο εκτός δρόμου… Δεξιά ο γράφων και υπεύθυνος για τα… σπυράκια του πρώτου.
Έλέγχος ύπαρξης και τύπου ρεζέρβας. Η πλειονότητα των μοντέλων διέθετε ρεζέρβα ανάγκης, που σίγουρα είναι προτιμότερη από το κιτ επισκευής με αφρό.
Καταγραφή τύπου, διάστασης και μάρκας ελαστικών. Γιατί το λάστιχο «μετράει» και στην άσφαλτο και στο χώμα.