Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.
ο αεροδυναμικό αμάξωμα εμφανίζει χαμηλωμένη οροφή με την κατάληξή της στο πίσω μέρος να γίνεται πιο αρμονικά και να προσθέτει πόντους στο όμορφο σχεδιαστικό αποτέλεσμα.
Στην ευθεία η Octavia παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης αποτελεί το high-light της.