To DS 7 Crossback E-TENSE διαθέτει στάνταρ ανάρτηση που «σκανάρει» το δρόμο εμπρός και ρυθμίζει κατάλληλα κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά, αλλά όσο κι αν σφίγγουν τα χαρακτηριστικά στο Sport mode (μαζί και για το τιμόνι) είναι εμφανές ότι το E-Tense δεν έχει σκοπό να κυνηγήσει το απόλυτο πέρασμα σε μια ορεινή διαδρομή.
Ένα ακόμη αξιοζήλευτο στοιχείο του Ford Kuga PHEV είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Μάλιστα με ηλεκτρική κίνηση, ο θόρυβος στα 130 χλμ./ώρα είναι χαμηλότερος και από της Mercedes S-Class!
Σε πιο πιεστικές καταστάσεις οι αντιδράσεις τουVolvo XC 40 T5 Recharge είναι κυρίως υποστροφικές, αλλά προβλέψιμες και προοδευτικές, ωστόσο το σπορτίφ στοιχείο δεν είναι πεδίο δράσης του.