Με απόλυτη αυτοκυριαρχία, το DS 7 Crossback E-TENSE χάρη και στην τετρακίνηση μπορεί να στρίψει πολύ γρήγορα, αν και και η πυξίδα του κοιτάζει κυρίως προς την άνεση. Ταξιδεύει βελούδινα και ήσυχα από κάθε άποψη.
Σίγουρα η αδράνεια και μαζί της και η τάση για υποστροφή είναι πιο έντονες σε σχέση με τις συμβατικές και ελαφρύτερες εκδόσεις, αλλά τελικά το Kuga PHEV στρίβει γρήγορα, με απόλυτη ασφάλεια και συγκριτικά με περισσότερο μπρίο.
Το Volvo XC 40 T5 Recharge είναι λίγο πιο νευρικό σε λακκούβες και κακοτεχνίες, από τις συμβατικές εκδόσεις. Βέβαια εξακολουθεί να παίρνει υψηλό βαθμό στον τομέα της άνεσης, και της ποιότητας κύλισης.