Το Κaroq πέρασε τα σαμαράκια σχετικά ήρεμα, αν και κάποιες ελαφρές «αναταράξεις» από τον πίσω άξονα τις νιώσαμε, όμως είχαμε την τετρακίνητη έκδοση που έχει αυξημένο βάρος.
Οι ζάντες των 19 ιντσών αποτέλεσαν τροχοπέδη σε μια καλύτερη επίδοση για το Tiguan, το οποίο παρουσίασε πολύ καλή λειτουργία στο bound-rebound της ανάρτησης.
Η σχετικά μαλακή του ανάρτηση του Renault Kadjar διαχειρίζεται καλά το βάρος του αμαξώματος όταν περνάει πάνω από τα σαμαράκια, χωρίς να κοπανάει ή να φέρνει αναταράξεις στην καμπίνα.