Δοκιμή: Το υβριδικό Jazz καίει μόλις 5,1 λίτρα!

Το καμπυλόγραμμo design του ολοκαίνουργιου Honda Jazz «πατάει» στο προηγούμενο, αλλά είναι σαφώς πιο κομψό. Η γραμμή της οροφής έχει χαμηλώσει αρκετά.

Το καμπυλόγραμμo design του ολοκαίνουργιου Honda Jazz «πατάει» στο προηγούμενο, αλλά είναι σαφώς πιο κομψό. Η γραμμή της οροφής έχει χαμηλώσει αρκετά.

Παρότι η απόκριση στο γκάζι δεν έχει την αμεσότητα ενός ηλεκτρικού, οι επιδόσεις του υβριδικού Honda Jazz είναι αξιόλογες.

Παρότι η απόκριση στο γκάζι δεν έχει την αμεσότητα ενός ηλεκτρικού, οι επιδόσεις του υβριδικού Honda Jazz είναι αξιόλογες.

Ουσιαστικά το Honda Jazz είναι ηλεκτροκίνητο με την ενέργεια να παράγεται από τον θερμικό κινητήρα. Η τεχνολογία i-MMD και μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγρ

Ουσιαστικά το Honda Jazz είναι ηλεκτροκίνητο με την ενέργεια να παράγεται από τον θερμικό κινητήρα. Η τεχνολογία i-MMD και μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης.