Το Grandland X με σύμμαχο την απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος, τα mud and snow ελαστικά και τα ηλεκτρονικά του καλούδια πήρε συνολικά καλό βαθμό στις χιονο-δοκιμασίες.
H ροπή των 300 Nm έδωσε υπερβολική ώθηση, με το ESP να φροντίζει, χωρίς να κόβει απότομα τη φόρα να λειτουργεί προληπτικά στα κομμάτια που κάποιος τροχός έβρισκε πάγο ή λάσπη.
Στις διαδοχικές αλλαγές πορείας, το τιμόνι δεν είχε την αμεσότητα που θα θέλαμε, με το διακριτικό ESP να φροντίζει να επαναφέρει την πρόσφυση όταν κάποιος τροχός έχανε την κατευθυντικότητά του.