Δοκιμή: Νέα Skoda Octavia iV με 204 PS

Επιλέγοντας την επιλογή «Sport» η απόκριση είναι άμεση και οι επιδόσεις καυτές. 3,3 δλ. για το 30-80 χλμ./ώρα, όσα σχεδόν και για το 60-100 χλμ./ώρα και 4,3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα.

Επιλέγοντας την επιλογή «Sport» η απόκριση είναι άμεση και οι επιδόσεις καυτές. 3,3 δλ. για το 30-80 χλμ./ώρα, όσα σχεδόν και για το 60-100 χλμ./ώρα και 4,3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο η Octavia PHEV, παρά τα σχεδόν 300 επιπλέον κιλά συγκριτικά με την βενζινοκίνητη 1,5 TSI διατηρεί τα πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτικής κύλισης. Το έξτρα βάρος θα γίνει αντιληπτό σε έντ

Στο δρόμο η Octavia PHEV, παρά τα σχεδόν 300 επιπλέον κιλά συγκριτικά με την βενζινοκίνητη 1,5 TSI διατηρεί τα πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτικής κύλισης. Το έξτρα βάρος θα γίνει αντιληπτό σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες.

Η ηλεκτρική αυτονομία είναι κοντά στα 50 χλμ. και με σωστή διαχείριση μπορείτε να έχετε εξαιρετικά χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, ακόμα και κάτω από τα 5,5 λίτρα της δόκιμης μας .

Η ηλεκτρική αυτονομία είναι κοντά στα 50 χλμ. και με σωστή διαχείριση μπορείτε να έχετε εξαιρετικά χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, ακόμα και κάτω από τα 5,5 λίτρα της δόκιμης μας .