Οι 204 ίπποι και τα 350 Nm ροπής που αποδίδει συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα του SEAT Leon e-hybrid προσφέρουν επιδόσεις επιπέδου GTi.
Η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή και σπορ ρύθμιση, που μπορεί να μην φιλτράρει απόλυτα τις ανωμαλίες, συντελεί όμως ώστε τα σχεδόν 300 παραπάνω κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη 1,5 TSI έκδοση να κοντρολάρονται ικανοποιητικά.
Μόνο στις πολύ κλειστές στροφές θα νιώσει κανείς το παραπάνω βάρος και πως αυτό το Leon δεν είναι μια σπορ κατασκευή, αλλά ένα αξιόλογο σύνολο που σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυναμικές επιδόσεις.