Οι επιδόσεις είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος του (1.623 κιλά) ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι).
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος.
Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή και αν συνηθίσει την αμεσότητα του κινητήρα μπορεί να κινηθεί σβέλτα και σε δρόμο με στροφές, με σύμμαχό του το άμεσο ESP.