Χαρισματικός ο τρόπος που «παντρεύεται» η άνεση και η ποιοτική κύλιση με το fun to drive, όπου η σχετικά σφιχτή ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις μετατοπίσεις του βάρους και το τιμόνι είναι ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές.
Σε σχέση με ό,τι έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Peugeot η διάταξη στους κλασικούς «τρεις όνυχες» είναι αισθητά οριζοντιωμένη, με το γαλλικό μικρομεσαίο να είναι το πρώτο που «φοράει» το νέο έμβλημα της εταιρείας.
Αντίθετα με ό,τι ισχύει στις άλλες διαμορφώσεις (208, 2008 και 3008), στο νέο Peugeot 308 η στάνταρ 10άρα οθόνη αφής είναι «αιωρούμενη», καθώς εδράζεται ψηλότερα, ενώ οι αεραγωγοί φιλοξενούνται από κάτω.