Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον απολαυστικό επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ.
Η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά το έξτρα βάρος χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων.
Η θέση οδήγησης μοιάζει σαν κέντρο που όλα περιστρέφονται γύρω του. Τοποθετημένη χαμηλά και με 50/50 κατανομή του βάρους το MX-5 μπορεί να στρίψει σαν τραίνο και να διατηρήσει πρόσφυση σε πολύ υψηλές ταχύτητες.