Mazda MX-5 Vs VW T-Roc Cabriolet

Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον απολαυστικό επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ.

Με τιμόνι ξυράφι και παλεύοντας με τον απολαυστικό επιλογέα να κινείσαι στα κόκκινα ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις, δεν θέλεις να τελειώσει το στροφιλίκι ποτέ.

Η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά το έξτρα βάρος χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων.

Η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά το έξτρα βάρος χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα άνεσης των κλειστών εκδόσεων.

Η θέση οδήγησης μοιάζει σαν κέντρο που όλα περιστρέφονται γύρω του. Τοποθετημένη χαμηλά και με 50/50 κατανομή του βάρους το MX-5 μπορεί να στρίψει σαν τραίνο και να διατηρήσει πρόσφυση σε πολύ υψηλές

Η θέση οδήγησης μοιάζει σαν κέντρο που όλα περιστρέφονται γύρω του. Τοποθετημένη χαμηλά και με 50/50 κατανομή του βάρους το MX-5 μπορεί να στρίψει σαν τραίνο και να διατηρήσει πρόσφυση σε πολύ υψηλές ταχύτητες.