Ο 1.200άρης PureTech διακρίνεται γενικότερα για τη «μεστή» απόδοσή του από αρκετά χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα στροφών, δίχως να υπάρχουν ενοχλητικοί κραδασμοί και τραχιά λειτουργία.
Κάθε έκδοση του 208 κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο, με την χειροκίνητη των 100 ίππων να έχει καλή μέση κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.).
Ο 1,2 PureTech των 130 ίππων αναδεικνύεται περισσότερο από το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με δυνατότητα εναλλαγής σχέσεων με paddles πίσω από το τιμόνι.