Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS

Στα ατού του T-Roc Cabriolet είναι πως ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες η οροφή ούσα κλειστή δεν «μπαλονιάζει» δείχνοντας πως έπιασε τόπο η σκέψη των τεχνικών να προσθέσουν ειδικές μπάρες υποστήριξης που

Στα ατού του T-Roc Cabriolet είναι πως ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες η οροφή ούσα κλειστή δεν «μπαλονιάζει» δείχνοντας πως έπιασε τόπο η σκέψη των τεχνικών να προσθέσουν ειδικές μπάρες υποστήριξης που την τεντώνουν και την κρατούν στη θέση της.

Με ανοιχτή οροφή θα ταλαιπωρήσετε τους πίσω επιβάτες από τις ριπές του αέρα, καθώς αυτοί θα είναι εκτεθειμένοι σε αντίθεση με τους δύο μπροστά που κάθονται προστατευμένοι, ψηλά και άνετα.

Με ανοιχτή οροφή θα ταλαιπωρήσετε τους πίσω επιβάτες από τις ριπές του αέρα, καθώς αυτοί θα είναι εκτεθειμένοι σε αντίθεση με τους δύο μπροστά που κάθονται προστατευμένοι, ψηλά και άνετα.