Συγκριτικό: VW T-Roc ή μεγαλύτερο Skoda Karoq με 6-7 κατοστάρικα plus;

Αν και δεν είναι ελαστικός κάτω από τις 1.700 σ.α.λ., ο 1,5 TSI παρουσιάζει γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές.

Αν και δεν είναι ελαστικός κάτω από τις 1.700 σ.α.λ., ο 1,5 TSI παρουσιάζει γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές.

Το καλής αίσθησης τιμόνι του T-Roc σε αφήνει να «νιώσεις» τα 150 άλογά του, με τις αντιδράσεις σε καθεστώς πίεσης να είναι ουδέτερες, χωρίς τάσεις πλεύσης.

Το καλής αίσθησης τιμόνι του T-Roc σε αφήνει να «νιώσεις» τα 150 άλογά του, με τις αντιδράσεις σε καθεστώς πίεσης να είναι ουδέτερες, χωρίς τάσεις πλεύσης.

«Τσιμπημένη» η μέση κατανάλωση του τσεχικού C-SUV (8,1 λτ./100 χλμ.), ακόμη και στη λειτουργία ECO με την απενεργοποίηση 2 εκ των 4 κυλίνδρων.

«Τσιμπημένη» η μέση κατανάλωση του τσεχικού C-SUV (8,1 λτ./100 χλμ.), ακόμη και στη λειτουργία ECO με την απενεργοποίηση 2 εκ των 4 κυλίνδρων.