Σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.
Λόγω της τετρακίνησης AllGrip – βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας- το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα.