Δοκιμή: Υβριδικό Nissan X-Trail, δε μασάει από χώμα και… βενζινάδικα

Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα μοντέλο 2 τόνων.

Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα μοντέλο 2 τόνων.

Στη κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένος ο κομψός επιλογέας ταχυτήτων και ο περιστροφικός διακόπτης που επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης.

Στη κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένος ο κομψός επιλογέας ταχυτήτων και ο περιστροφικός διακόπτης που επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης.

Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα και 300 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο δεύτερος έχει ισχύ 136 ίπ

Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα και 300 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο δεύτερος έχει ισχύ 136 ίππων και είναι ο υπεύθυνος για την τετρακίνηση e-4ORCE.