SUV με χώρους... γκαρσονιέρας: Diesel Q5 Vs Ηλεκτρικό Enyaq Coupe RS

Απίθανα τα περιθώρια πρόσφυσης του Enyaq Coupe RS, έδειξε ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά και απόλυτο έλεγχο παρά το βάρος των 2,2 τόνων.

Απίθανα τα περιθώρια πρόσφυσης του Enyaq Coupe RS, έδειξε ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά και απόλυτο έλεγχο παρά το βάρος των 2,2 τόνων.

Σε πιο υψηλούς ρυθμούς το D-SUV της Audi είναι αρκετά ευέλικτο για το μεγάλο βάρος του (1.805 κιλά), χωρίς πάντως το ελαφρύ τιμόνι να δίνει πιο έντονο οδηγικό αποτύπωμα.

Σε πιο υψηλούς ρυθμούς το D-SUV της Audi είναι αρκετά ευέλικτο για το μεγάλο βάρος του (1.805 κιλά), χωρίς πάντως το ελαφρύ τιμόνι να δίνει πιο έντονο οδηγικό αποτύπωμα.