Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line καταφέρνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς, την ώρα που το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι άμεσο και super ακριβές.
Με καλό τράβηγμα από το ρελαντί ελέω των έξτρα 50 Nm της mild hybrid τεχνολογίας, το Ford Puma των 155 ίππων συγκαταλέγεται στα κορυφαία σε ρεπρίζ SUVάκι του ανταγωνισμού του.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον 1.000άρη EcoBoost των 155 ίππων, συνεπικουρούμενο από ήπια υβριδικό κύκλωμα 48V.