Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLA 250 e με 218 PS

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι ελάχιστη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι ελάχιστη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης προσφέρουν οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών σε σχέση με τους 19άρηδες που είχε το μοντέλο που δοκιμάσαμε πριν την ανανέωση. Πίσω δεν υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι, αλλά η

Σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης προσφέρουν οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών σε σχέση με τους 19άρηδες που είχε το μοντέλο που δοκιμάσαμε πριν την ανανέωση. Πίσω δεν υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι, αλλά ημιάκαμπτος άξονας.