Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 | Αυτόματο με 84 PS

Ακόμα και με τους τροχούς των 16 ιντσών, η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες.

Ακόμα και με τους τροχούς των 16 ιντσών, η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες.

Το ανανεωμένο Hyundai i10 διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας χάρη στα δυνατά φρένα (με πίσω δίσκους στο μοντέλο

Το ανανεωμένο Hyundai i10 διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας χάρη στα δυνατά φρένα (με πίσω δίσκους στο μοντέλο δοκιμής) και στην ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας.